تکفیری های امروز محصول وهابی های دیروز هستند



ایسنا/ گلستان امام جمعه گرگان در جمعه موقت گفت: اگر دیروز وهابی ها و تکفیری ها نبودند امروز تکفیری نبود که بی گناهان را به بهانه های واهی بکشد.

حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه اطهار در سوم رمضان سال 1304 اظهار داشت: با این ناپسند مخالفت کردند. اقدامی که شامل ممنوعیت می شود. برای رفتن به زیارت

وی با بیان اینکه ملک عبدالعزیز پادشاه عربستان در 30 فروردین 1305 هجری قمری دستور تخریب قبور بقیه ائمه را صادر کرد و خشم مسلمانان را برانگیخت، افزود: پادشاه عربستان با جمع آوری نمایندگانی این موضوع را پنهان کرد. کشورهای جهان خبر تخریب قبور بقیع را به عنوان کرد تکذیب کردند.

و امام جمعه موقت جرجان با بیان اینکه وهابیان قبر بر حرم را نهی می کردند، تصریح کرد: این در حالی است که خداوند این کار را حرام نمی کند و در این زمینه می توان به داستان اصحاب کهف اشاره کرد. در غار قرآن.

لیوانی به کشتار بی گناهان به دست تکفیری ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز تکفیری ها به بهانه های مختلف به بهانه رفتارهای تندرو وهابی دست به کشتار مسلمانان زدند.

وی با تاکید بر اینکه اگر وهابی ها و تکفیری های دیروز نبودند، امروز این تکفیری ها وجود نداشتند و این نشان می دهد که این گروه به بهانه شرک، کفر و مخالفت با سایر مسلمانان دست به قتل و جنایت می زنند و رحم نمی کنند. روی آنها هر کسی.

امام جماعت موقت گرگان روز جمعه خاطرنشان کرد: اگر دیروز وهابی ها و تکفیری ها نبودند امروز هیچ تکفیری نبود که به خود اجازه انفجار در کنار حرم امام رضا(ع) و در حین توهین به سایت و اهالی را بدهد. دادگاه. برای امام همام بعضی از مسلمانان بی گناه شهادت می دهند.

لیوانی همچنین بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری امسال را «تولید، حمایت و برچیدن» نامگذاری کردند و اقشار مختلف مردم باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم برای تولید زحمت بکشند، آبروی آن جامعه حفظ می‌شود، گفت: باید مردم آن کشور را تحریم‌های اقتصادی کرده و از مایحتاج خود محروم کنند تا دچار مشکل شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید