استاندار کرمان/ فدکار معرفی شد: باید به الگوی مدیریت شهید سلیمانی وفادار باشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز در دولت سیزدهم با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، از خدمات علی زینی وند تنها استاندار باقیمانده کرمان، محمدمهدی ویدکار به عنوان استاندار کرمان منصوب شد. استاندار دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تجلیل شد.

مراسم معارفه استاندار جدید کرمان و تجلیل از استاندار سابق کرمان با حضور تنی چند از مدیران ارشد استانی، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری ​​و نیروی انتظامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. ساختمان استانداری

لزوم بکارگیری نیروهای جوان و شایسته در کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: ایران در شرایطی قرار دارد که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها اما با رهبری ائمه انقلاب و حمایت مردم مردم و با تلاش مسئولان در عرصه های مختلف موفقیت های زیادی کسب کرده است، عرصه هایی وجود دارد که با فرامین رهبری عبور از آنها آسان است.

حجت الاسلام حسن العدادی سلیمانی ادامه داد: پیروزی بر تورم، بیکاری، بیکاری و افزایش ارزش پول ملی بخشی از اقداماتی است که باید انجام شود.

وی گفت: در مقابل دو فرصت تاریخی قرار داریم، اولی آغاز گام دوم انقلاب است که حرکت شگفت انگیز انقلاب و بازخوانی نقشه های شوم دشمنان برای دستیابی به پیروزی های مختلف در عرصه جهانی را تکمیل می کند. و دیگری پیشرفت چشمگیر کشور توسط دانشمندان جوان است.» دست مجاهدان ایثارگر و آزاده و ظهور حکومت مردمی از دل مردم برای اجرای فرامین رهبری.

امام جمعه کرمان از جایگاه استاندار به عنوان پیشتاز پیشرفت و توسعه یاد کرد و گفت: علی زینی وند استاندار سابق اگرچه مدت کوتاهی در استان کرمان حضور داشت اما با نگاهی دقیق تر به پیشرفت و استفاده استان. توانایی جوانی و تجربه مناسب او موفقیت هایی را به همراه داشت.

العدادی سلیمانی بر بهره برداری از توانمندی های استانداری، توجه به شایستگی و استفاده از نیروهای شایسته و نیروهای بسیجی با تاکید بر جوانان و ایجاد حمایت، همدلی و هماهنگی بین نیروهای مهربان و انقلاب توسط استاندار جدید کرمان تاکید کرد. .

زاهدی: بارها گفته ام کرمان تشنه است و باید کمک کنیم آب به کرمان بیاید

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز به نوبه خود گفت: در نهایت با یک بازه زمانی و بر اساس منافع ملی مدنظر وزیر کشور، استاندار کرمان مشخص شد.”

وی در ادامه با بیان برخی از ویژگی های بارز زینی وند تصریح کرد: در بسیاری از سفرها و مکان ها دیده ام پایبندی به اخلاق و مردم سالاری در زینی وند بالاست که می تواند الگوی خوبی برای بخشداران باشد.

زاهدی به ماه های آخر حضور زیناوند در استان کرمان به عنوان دوران برزخ اشاره کرد و افزود: ایشان در دوران طهارت مسئولیت استان را برعهده داشتند و اداره امور آن در این دوره برای رئیس اداره بسیار سخت است و زیناوند دریغ از این امر نداشت. برای آن کار کنید لحظه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان در ادارات مختلف مانند بحث آب در کرمان در خدمت استاندار سابق کرمان بودیم و زینی وند کاری نکرد که یک بن بست در استان

زاهدی خاطرنشان کرد: حاج قاسم پشتوانه معنوی و راهبردی بود و استاندار کرمان را پشتیبان فرزندان حاج قاسم می دانیم و از ایشان تقاضا داریم که روش و روش حاج قاسم را در استان پیاده کند.

وی خطاب به یکی از عاشقان استان کرمان گفت: کرمان دارای ظرفیت بسیار بالایی است، دارای نیروهای متدین، انقلابی، فهیم، بصیر، خلاق، اداری و مدبر است که در دوران پس از انقلاب شاهد آن بودم، میراث عنایت خداوند است. قابلیت های تاریخی، طبیعت.» چهار اقلیم انقلابی و جوانی هم در کرمان داریم باید به آنها توجه کرد.

زاهدی با اشاره به خشکسالی 15 ساله در استان کرمان گفت: بارها گفته ام کرمان تشنه است و باید کمک کنیم آب به کرمان برسد و این آب نیز از خارج استان بیاید و کار خوبی انجام شده است. . در چند ماه گذشته.

نماینده مردم کرمان و رافر در مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به مشکل حضور اتباع بیگانه در استان هشدار داد و گفت: صدها هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان داریم که ایجاد سیاسی، امنیتی کرده اند. و مشکلات فرهنگی و اجتماعی». ممکن است در آینده تهدیدی برای کشور باشد.

زاهدی با تاکید بر لزوم توسعه صنایع کمکی در استان کرمان گفت: کرمان در حوزه مس و آلومینیوم ظرفیت و نیروهای دانشگاهی و فناوری توانمند در استان دارد تا بتوانیم صنعت خودروهای برقی را کشف کنیم.

وی خطاب به فدکار گفت: در استان کرمان توازن منطقه ای وجود ندارد و شما مناطق محروم در سراسر استان را مصیبت بار می بینید و توازن منطقه ای را در دستور کار قرار می دهید.

زاهدی افزود: یک مطالبه جدی از شما به عنوان استاندار کرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، باندهای مافیایی و مافیایی است که مانع توسعه استان شده اند و امروز کرمان پایتخت مقاومت است و میزبان مردمی از همه هستیم. بر سر کشور و جهان با رویکرد جدید به پایتخت مقاومت».

زینی وند: تاخیر در انتخاب استاندار جدید کرمان نه تقصیر وزیر کشور بود و نه تقصیر من.

استاندار سابق کرمان با اشاره به وضعیت خود پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: یک مقام منطقه ای یا کشوری سخت ترین پستی که می توانست مسئولیتش را بر عهده بگیرد و در آن ادامه دهد موقعیتی مثل من بود.

علی زینی وند با تشکر از افرادی که این فرصت خدمت را در اختیار وی قرار دادند، گفت: کارنامه من عملکرد من است و فرصتی که جمهوری اسلامی و نهادهای معتمد در اختیار من قرار داده اند، بسیار قدردانی می کنند.

استاندار سابق کرمان با اشاره به حواشی به وجود آمده پس از حضورش در استان، گفت: در آن شرایط سخت می توانستیم ترس از فضا داشته باشیم یا زحمت بکشم و این در شرایطی است که در کمتر از 20 روز تسلط بر فضای استان و تعامل با نمایندگان شهرستان را تشکیل دادم.

زیناوند گفت: کرمان بدون اینکه به زیرساخت ها فکر کند گام های بلندی برای توسعه برداشت، به همین دلیل کمیته زیرساخت را تشکیل دادیم و امروز به فکر زیرساخت ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان استانی با فقر شدید است و این همه فقر در استان کرمان قابل قبول نیست، گفت: بزرگترین کارخانه تولید سلول خورشیدی در خاورمیانه و کارخانه تولید تایرهای فوق سنگین آماده تعمیر است. .

استاندار سابق کرمان ادامه داد: مصرف آب در استانداری کرمان فاجعه است و بیشترین مصرف در بخش کشاورزی است که آب زیادی هدر می رود کرمان آینده نشین است.

زیناوند گفت: پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان تکمیل و تکمیل شد اما چون می دانستم باید بروم پروژه را بررسی نکردم تا اینکه حاکم جدید آن را لغو کرد و هزار لیتر کمبود داشتیم. از آب.

و از مدرسه سردار سلیمانی صحبت کرد و ادامه داد: مدرسه سلیمانی بهبودی و هویتی که به دلیل هجمه مستمر شبکه های بیگانه در بین جوانان در برخی نقاط و مکان ها آسیب دیده است.

ما در مدرسه سلیمانی هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و کارهای زیادی از جمله تصویب قرارگاه شهید سلیمانی، طرح کلی گلزار شهدا و طراحی روستای ملک به عنوان زادگاه شهید سلیمانی انجام دادیم. زینفند گفت.

وی با انتقاد از اینکه مهمانداران، مهمانداران ناتوانی هستند و تا ابزار عملیاتی فراهم نشود، مهمانداران نمی توانند کاری انجام دهند، افزود: غنیمت تخلیه نمی شود.

وی با یادآوری استاندار سابق کرمان با بیان اینکه او بیشترین اصرار برای تغییر در دولت سیزدهم بود، خاطرنشان کرد: نه دولت اراده ای برای حذف استانی داشته و نه من دنبال این سمت هستم.

وی ادامه داد: وزیر کشور برای انتخاب ولی کارمان ساعت ها وقت گذاشت و این تاخیر در انتخاب ولی جدید کارمان نه تقصیر وزیر کشور بود و نه من، بلکه این تاخیر به دلیل ناسازگاری مردم کرمان و این باید حل شود

برنامه های استاندارد جدید برای زمینه های مختلف

در همین حال مهمت مهدی ویدکار استاندار جدید کرمان در سخنانی گفت: کرمان استانی است که جایگاه ویژه ای دارد و کار را برای مدیران سخت می کند. مقتضیات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شمال و جنوب استان کرمان متفاوت است و گردشگری در این استان در حالی که کسب و کارهای ثبت جهانی و ملی دارد مغفول مانده است.

وی گفت: در استان کرمان شرکت های بزرگی وجود دارد و در برخی از محصولات کشاورزی رتبه اول کشور را داریم و گردشگری و گردشگری مذهبی به یک اصل مهم در استان کرمان تبدیل شده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کرمان در خصوص توجه به صنایع دستی، بیابان و تنوع اقلیمی در استان قول مساعد داد و از کرمان به عنوان مرکز ترانزیتی به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای توسعه یاد کرد.

ویدکار با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ بخش خصوصی نجیب و قابل اعتماد هستند، افزود: سازماندهی سریع تیم مدیریتی دارم که با کمک و مشاوره دوستان، عفت، پررویی و ضداشتغال را مهم می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی وفادار باشیم، افزود: شهید سلیمانی تمام توان خود را به کار گرفت، حتی اگر فردی یک درصد توانایی داشت، آن را می دید و تلاش می کردیم این مسیر را دنبال کنیم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی دارای ویژگی هایی است و ما باید این را در اعمال و رفتار خود ببینیم و سردار سلیمانی وابستگی خاصی به جناح خاصی ندارد اما همه جناح های سیاسی کرمان معتقدند که ما دوست شهید سلیمانی هستیم.

ویدکار گفت: من نماینده هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی نیستم و می خواهم نماینده دولت و خدمتگزار مردم باشم و در تمام رفتارها و اعمالم این موضوع را مد نظر داشته باشم و ضمن دریافت خیرات استقلال خود را حفظ کنم. توصیه های دوستانم اعم از امام جمعه و نمایندگان و من از تصمیماتم بهره می برم و باید به مرجع دینی دسترسی داشته باشم.

وی افزود: تلاش من این است که وارد بخش خصوصی شده و برای حل مشکلات آنها تلاش کنم و اگر در مسیر شرکت های دانش بنیان قرار نگیریم، بچه ها کار خود را انجام می دهند.

ولی کرمان خاطرنشان کرد: با رسانه ها تماس گرفتم و این روزها پاسخی به آنها ندادم تا مراسم معارفه برگزار شود. من اعتقادی به انتقال آب به داخل حوزه ندارم و آب باید از خارج از استانداری بیاید و شرکت های بزرگ و همه باید کار کنند.

وی گفت: در استان کرمان توسعه نامتوازن داریم و بیش از 80 درصد سرمایه گذاری ها در شمال استان است و عدالت حکم می کند کار دیگری انجام دهیم.

استاندار کرمان ادامه داد: شرکت ها به ویژه سه شرکت بزرگ استان باید تلاش کنند و منابع خود را به استان بیاورند و این شرکت ها هستند که باید در توسعه استان تلاش کنند زیرا دولت نمی تواند بیشتر از این کار کند.

ویدکار گفت: می دانم دوستانم هم می دانند که شرکت های بزرگ مثلاً در بانک تجارت چقدر پول دارند و اگر 10 درصد آن را به استان بیاورند معجزه می شود.

انتهای نامه / 80019 / s


دیدگاهتان را بنویسید