نرم افزار مدیریت ایمیل Microsoft One Outlook با ظاهری آشنا و ویژگی های جدید ارائه می شود


شایعات در مورد سرویس مدیریت ایمیل One Outlook مایکروسافت حدود یک سال است که منتشر شده است و اکنون تصاویری از رابط کاربری این ابزار در دسترس است. در واقع، به نظر می‌رسد که غول‌های فناوری ردموند به برخی از کاربران اجازه می‌دهند سیستم مدیریت ایمیل کم‌هزینه جدید این شرکت را امتحان کنند.

مدتی است که مشخص شده است که مایکروسافت روی این ابزار کار می کند. این تخت مدتی است که موجود است. اما فقط حساب های داخلی مایکروسافت می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از One One Outlook همچنان به یک حساب کاری یا دانشجویی Microsoft نیاز دارید. بنابراین نمی توان از حساب های شخصی مایکروسافت در این ابزار استفاده کرد. با این حال به نظر می رسد زمان زیادی تا انتشار نسخه عمومی One Outlook باقی نمانده است.

طبق گفته XDA، One Outlook تقریباً همان عملکرد Outlook را دارد، با این تفاوت که بر روی یک مرورگر وب اجرا می شود. تفاوت دیگر این ابزار با Outlook به ظاهر آن مربوط می شود. علاوه بر این، می توانید ظاهر نوار بالای صندوق ورودی خود را تغییر دهید. می توانید ظاهر برنامه را به حالت مدرن که به طور پیش فرض فعال است یا حالت کلاسیک که بسیار شبیه به نسخه دسکتاپ Outlook است سفارشی کنید. علاوه بر این، می توانید از نوار ابزاری استفاده کنید که دقیقاً مانند Outlook.com است.

تفاوت دیگر بین نسخه پیشرفته One Outlook و نسخه دسکتاپ Outlook این است که وقتی از نوارهای معمولی یا کلاسیک استفاده می کنید، دکمه New Message یک منوی کشویی جدید ارائه می دهد تا بتوانید یک رویداد یا گروه جدید ایجاد کنید. نسخه معمولی این برنامه فقط به شما امکان می دهد با این دکمه ایمیل جدیدی بسازید و منوی کشویی ندارد.

در نهایت، کنترل‌های پنجره (مانند بستن، بازیابی و کوچک شدن) با نوار ابزار بالای صفحه وب ترکیب می‌شوند. بنابراین، به نظر می رسد که همه چیز کاملاً یکپارچه شده است. اگر برنامه را در کنار وب سایت Outlook باز کنید، شباهت های زیادی بین آنها خواهید دید.

مقالات مرتبط:

یکی از ویژگی هایی که هنوز در آخرین نسخه One Outlook پشتیبانی نمی شود، امکان افزودن چندین حساب است. با این حال، انتظار می رود این ویژگی به زودی در دسترس قرار گیرد. در واقع کنترل های پنجره فوق جایگزین اکانت سوییچر در این برنامه می شود. این ویژگی برای مدیریت ایمیل بسیار مهم است و توسط ابزار مدیریت ایمیل، برنامه ایمیل فعلی برای ویندوز 11 و برنامه دسکتاپ Outlook کلاسیک پشتیبانی می شود.

در اوایل سال جاری، اعلام شد که مایکروسافت قصد دارد اپلیکیشن جدید One Outlook را در اواخر آوریل با کاربران Insider آزمایش کند. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در حال حاضر، اگر یک حساب تجاری یا دانشجویی دارید، می توانید از آن برای آزمایش این نرم افزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید