نقش هنر آسفالت در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در شهرها


یک مطالعه انسانی اخیر از بلومبرگ، به نقش هنر آسفالت در کاهش تصادفات و جدیت آنها با اشاره به طی دو سال گذشته، محققان 17 مکان مختلف در ایالات متحده را قبل و بعد از رنگ‌آمیزی بررسی کردند و به نتایج جالبی دست یافتند. هنر آسفالت کاهش تصادفات فوتی تا 37 درصد و تصادفات عابر پیاده و دوچرخه تا 50 درصد کاهش می یابد. این هنر نقاشی به طور کلی تصادفات و همچنین شدت آنها را تا 17 درصد کاهش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد.

نقش هنر آسفالت در کاهش تصادفات
خطوط را در هنر آسفالت بکشید

هنر آسفالت به پوشش سطوحی مانند جاده ها، پیاده روها و معابر اطلاق می شود و مزایای بسیاری دارد. این هنر به رانندگان کمک می کند فضای عابر پیاده شناسایی بهتر گذرگاه ها و کنترل بیشتر بر سرعت آنها.

رفتار عابران پیاده و رانندگان در خیابان های کشیده شده به میزان قابل توجهی بهبود یافته و اقدامات پرخطر کمتری انجام می دهند.. به عنوان مثال، درایورها تقریبا 27 درصد بیشتر آنها قبلاً به نفع پیاده نظام متوقف شده اند.

بر اساس مشاهدات و نتایج این تحقیق نقش هنر آسفالت در کاهش تصادفات و جدی بودن آنها را نمی توان انکار کرد، با این حال پوشش آسفالت همچنان در بسیاری از کشورها غیرقانونی تلقی می شود. تمرین این هنر برای بهبود ایمنی جاده ها و خیابان ها در سطح شهر نیاز به مجوز از مقامات دارد.

دیدگاهتان را بنویسید