ارزیابی میزان موفقیت کشور در تولید تجهیزات ایمنی مبتنی بر فناوری نانو



Nano Live Instagram کمپینی با عنوان «تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی (PPE) بر اساس فناوری نانو» برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، صفحه اینستاگرام نانو و صنعت در ستاد توسعه فناوری نانو روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 1401 میزبان گفتگوی زنده بین دکتر مهدی رحمانی، مسئول ترویج صنایع ستاد توسعه فناوری نانو و دکتر شبنم فرخنده، مدیر گروه تحقیقاتی خواهد بود. شرکت نانوتکنولوژی

این شرکت در زمینه تولید و صادرات دستکش های ایمنی، ابزارآلات صنعتی و ساختمانی و ماسک های تنفسی سه بعدی پنج لایه فعالیت دارد و در حال حاضر با داشتن بیش از 30 نوع دستکش یکی از توزیع کنندگان پیشرو در خاورمیانه می باشد.

این شرکت در زمینه ابزارآلات با انواع محصولات از جمله ابزارآلات بادی، چکش، کارواش، کنتور، پمپ، ابزار جوشکاری و برش لوله سبز، یکی از بزرگترین شرکت ها در پخش این نوع محصولات می باشد.

کیفیت دستکش های صادراتی این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی ISO 14001 و ISO 9001 بوده و حتی تعدادی از مدل ها دارای CE اروپایی می باشند.

این شرکت همچنین در دوران کرونا ماسک های نانو را با طراحی سه بعدی متنوع و کیفیت منحصر به فرد روانه بازار کرد. این شرکت همچنین توانست با شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت خصوصی برای فروش دستکش ضد آب قرارداد فروش منعقد کند.

گواهینامه نانومقیاس محصولات این شرکت فناور از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و استاندارد مقاوم در برابر پارگی EN388 از وزارت تعاون، کار و رفاه برای این محصول صادر شد.

به گفته این شرکت، پس از شرکت در نمایشگاه ایمنی A+A در دوسلدورف آلمان که به دنبال تولید دستکش ایمنی با استفاده از آخرین فناوری از جمله فناوری نانو بود، اکنون محققان دستکش ایمنی تولید می کنند. نانوتکنولوژی بازارهای آسیای مرکزی، ترکیه، عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، آمریکای جنوبی و اروپای غربی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید