بازگشت «تهران» اسرائیلی همچنان به سوء استفاده از دوپینگ/فانتزی هالیوودی! خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، اگرچه سریال «تهران» در ایران موفق نشد و نتوانست مخاطبان زیادی در بین مردم ایران پیدا کند، اما در نگاه سازندگان آن و برخی از مخاطبان خارجی، بالاتر از تلاش های دیگر صهیونیست شناخته شد. رژیم سریالی درباره ایران بسازد.

این سریال در بخش جوایز بین المللی قرار دارد امی همچنین برنده جایزه شد و سازندگانش را بیشتر از همیشه به ساخت دنباله تشویق کرد.

فصل دوم این سریال که از روز پنجشنبه به مدت دو قسمت به صورت آنلاین در سرویس اپل قرار گرفته است، تبلیغات زیادی برای کار خود انجام داده است. شروع کرد. یکی از تلاش ها برای ترویج این است یک سری برای واردات استفاده می شود گلن نزدیک بازیگر هالیوود در یک سری صحبت بیشتر در مورد سریال مجاز است.

فصل یا نه این سریال که در 8 قسمت تولید شده بود علیرغم تلاش فراوان در پاییز 2019 پخش شد. خرج کردن این تلاش برای این بود که صحنه های فیلم که همگی در آتن، پایتخت یونان فیلمبرداری شده اند، یادآور تهران و ویژگی های مکانیکی آن ها باشند. ایرانی پا.

داستان «تهران» چیست؟

در این سریال نام یک شخصیت تامار رابینیان این یک دختر بچه است که نقش خود را بازی می کند جدید سلطان نقش یک مامور موساد را بازی می کند که برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای ایران وارد ایران می شود. او ایرانی الاصل است و با خانواده اش در اسرائیل اقامت دارد و هنوز هم در ایران عمه دارد و دیدارش بهانه ای برای ورودش به ایران است.

در حالی که فصل یا نه با شکست اسرائیل در حملات هوایی تخریب تاسیسات هسته ای ایران به پایان رسید و به جای آن یک هواپیمای اسرائیلی سرنگون شد و فصل دوم از جایی که داستان متوقف شد ادامه دارد. یک خلبان اسرائیلی در تهران دستگیر و زندانی شد تامار او در تلاش است تا راهی برای نجات او بیابد.

در بعدی تامار با کیرون هکر یک جوان ایرانی به او کمک کرد و دو ماه بعد از پایان فصل در تهران مخفی شد یا نه وظیفه اصلی که هنوز مشخص نشده است باید تکمیل شود. اما این فصل فصل را تکرار می کند قبل از نه، و ماموریت جدیدی در راه است که می تواند موساد و سپاه پاسداران ایران را علیه یکدیگر مانور دهند.

در فصل دوم، یک افسر اطلاعات سپاه با او صحبت کرد بازی آنها بالا این در آخرین صحنه فصل است یا نه شلیک شده بود، بازگشته است برای جلوگیری از خروج جاسوسان اسرائیل از ایران است.

در پایان قسمت یا نه این فصل گلن نزدیک در نقش مرجان منتظری در نقش یک زن انگلیسی ظاهر می شود که ترکیبی از فارسی و انگلیسی صحبت می کند و شخصیتی مرموز و مشکوک است، اما قهرمان مجبور می شود شرکت او را بپذیرد زیرا چاره دیگری ندارد.

بازگشت

از لایه ها سیب او تمام تلاش خود را کرده است تا از درام های جاسوسی برای رقابت با سایر سرویس های نمایش آنلاین استفاده کند.

در حالی که فصل یا نه با شکست کامل ماموریت تامار این فصل به پایان رسیده و او در تلاش است تا به پسر یکی از قدرتمندترین مقامات ایران نزدیک شود. برای این منظور فضاهایی شیک از باشگاه های ورزشی گرفته تا رستوران ها و مهمانی ها در مرکز قرار می گیرد داستان این فیلم در حالی تنظیم می شود که طرف دیگری از ایران ظاهر می شود نظر صحنه های مسحورکننده آن دست کمی از فیلم های مشابه خارجی ندارد.

منتقد گاردین با تماشای دو قسمت یا نه این فصل حساب من است سرشوک می آید و می گوید آیا همه فصل ها با هم می آیند جریان زیاد باش او این فیلم را یک تریلر هیجان انگیز توصیف کرد یاد این وجود گلن نزدیک قدرت یک ستاره در انبساط نمایش جاسوس اضافه شد.

تلگراف همچنین نوشت: تلویزیون اسرائیل از زمان تولید سریال Prisoners of War در سال 2010 و الهام بخش این سریال.وطناو با تمرکز بر دوستی دو دشمن، سعی کرد خود را بالا ببرد، اما نمی توان به بازسازی «تهران»، سریالی پرتنش فکر کرد. این یک تصویر دراماتیک دقیق از کشور اغلب به صورت یک کشور تک بعدی به تصویر کشیده می شود و ضد غرب عکس گرفتم

عوامل تهران: این است یک سری صهیونیسم نیست!

ماموران اسرائیل این کار را می کنند یک سری اما همیشه تاکید داشتند که این سریال بر اساس اتخاذ سیاست های رژیم صهیونیستی کار را نکرد قصد ساخت دارد فیلم سینما او فعال و انسان دوست بود.

دانا عدن بعد از دریافت جایزه یکی از تهیه کنندگان سریال کیست؟ امی وی گفت: تهران فقط یک سریال ملی متعلق به اسرائیل نیست. این در مورد درک و شناخت افرادی است که در پشت خطوط به عنوان دشمنان شما شناخته می شوند.

جدید سلطان بازیگری در مصاحبه با گوناگون، متنوع وی همچنین تاکید کرد که این سریال جنبه خوب یا بدی ندارد، بلکه بیشتر به درگیری و هیجان می پردازد و از زاویه ای هیجان انگیز بیشتر در مورد افراد واقعی تهران و اسرائیل صحبت می کند. وی تاکید کرد که در فصل دوم ماموریت به تامار او بسیار شخصی تر است و منافع شخصی اش می تواند او را گیج و حتی آزار دهد.

با این حال در این سریال افسران امنیتی و پلیسی ایرانی کاملا مجرب هستند و بسیاری از آنها مثل کارآگاهان فیلم های هالیوودی هوشمند فیلمبرداری شده است و حتی موساد هم چهره خشن دارد، اما آنچه در این سریال باید مورد تاکید قرار گیرد این است که توجه در واقع مردم ایران نسبت به رژیم صهیونیستی و احساسات موجود این رژیم نگرش ندارند. مخالفت به یک جناح سیاسی خاص در ایران نسبت داده می شود و تمام تلاش سازندگان سریال این است که رژیم صهیونیستی را یک کشور عادی در منطقه معرفی کنند.

بازگشت

نادر طالب زاده: «تهران» محصول صادراتی رژیم صهیونیستی است

قبل و همزمان با شروع تب و تاو بازی فصل اول سریال «تهران» پخش زنده نادر طالب زاده در برنامه «العصر» ویژه یک سری وی آن را «محصول صادراتی» رژیم صهیونیستی توصیف کرد که به سه زبان فارسی با ترجمه به عبری، انگلیسی و عربی ارائه شده است.

بهروز افخمی کارگردان سینمای ایران در این برنامه و در گفت و گو با نادر طالب زاده درباره سریال «تهران» گفت: «قسمت های پخش شده سریال تهران» بسیار کسل کننده است و بیننده را احمق جلوه می دهد! سوپ آنقدر شور است که فکر می کنم مردم اسرائیل متوجه شوند که دیگر اینطور نیست! حتی بینندگان ضدانقلاب در خارج از ایران هم اینطور هستند و فکر می کنم ممکن است با تهیه کننده تماس بگیرند و بگویند با اینکه مخالف ایران هستیم، خبری نیست (خنده)! می توان گفت این سریال یک ملودرام آبی است.

افخمی در تحلیل خود از دلایل ساخت این سریال در شرایط کنونی توسط رژیم صهیونیستی بیان کرده بود: در سال های اخیر به ویژه پس از جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و از همه مهمتر ترور سردار سلیمانی و اخراج غیرمنتظره وی. از سوی مردم، دشمنان، انقلاب و نظام اسلامی گرفتار نوعی خودبینی، سردرگمی، تکرار اشغال‌های منحوس شده‌اند، گویی خودشان می‌دانند که این کار بی‌معنی است.

فصل اول «تهران» برای اولین بار در اسرائیل و پس از مدتی از طریق شبکه توزیع اینترنتی اپل پخش شد. تلویزیون علاوه بر این، در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است.

فصل دوم نیز شامل 8 قسمت است سازمان دو قسمت هست یا نه پنجشنبه گذشته و هفته ای یک بار پخش شد پیزود اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید