بازیکن شاه‌خودرو: مقابل استقلال چیزی برای از دست دادن نداریم/ مظلومیت و غربت ما ثابت شده است.


محمدرضا فلاحیان گفت:لوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت شاهروخودرو وی پیش از دیدار با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس گفت: تیم ما در پنج هفته گذشته علیرغم قعر شکست نخورده است اما به راحتی 4 امتیاز مقابل گل گهر و سنات نفت از دست دادیم. تا دقیقه 85 بازی با گل گهر سه بر یک مقابل خانه حریف بودیم اما دو گل خوردیم و دو امتیاز از دست دادیم. برای صنعت نفت همه چیز برای بهتر شدن است شاهروخودرو همینطور بود اما در اثر بدحمتی روی ضدحمله گل خوردیم و باز هم به گل تساوی رسیدیم. با این حال، روحیه همه کودکان برای بازی مستقل خوب است. ما به خدا توکل کردیم و باید ببینیم در این دیدار چه اتفاقی می افتد.

وی با بیان اینکه شهر خودرو به دلیل نتیجه نهایی نیاز مبرمی به کسب امتیاز و حتی شکست استقلال دارد، تصریح کرد: هدف صد در صد ما همین است. اگرچه استقلال تیم بزرگی است که تا پایان هفته بیست و پنجم بدون باخت در صدر جدول قرار دارد و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم. با تمام وجود بازی می کنیم اما نتیجه دست خداست و باید ببینیم چه می شود.

هافبک شاهروخودرو و در مورد حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای این دیدار پاسخ داد: این موضوع خیلی به استقلال کمک می کند اما به تیم ما روحیه و انگیزه می دهد. بازیکنان ما هم دوست دارند مقابل تماشاگران بازی کنند. امیدوارم بازی خوب باشد و تماشاگران از آن لذت ببرند.

فلاحیان درباره فرار شهر خودرو از سقوط در پایان فصل گفت: تیم ما از اول فصل با مشکل مواجه شده است. اگرچه این مسائل کاهش یافته است. اما هنوز این تیم وجود دارد شاهروخودرو او مشهدی است اما چند ماهی است که در تهران تمرین می کند. با این توضیحات نیازی به توضیح نیست. وقتی تیمی از یک شهر در شهر دیگری تمرین می کند و از شهر خود دور است، مظلومیت و بی خانمانی خود را ثابت می کند. گروهی از جوانان جمع شدند و تلاش می کنیم از سقوط فرار کنیم. چیزی برای از دست دادن نداریم و به خدا توکل می کنیماگر خدا بخواهد در پایان فصل در لیگ برتر می مانیم.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی سقوط ما 100 درصد قطعی نبود و از طرفی نمی توان گفت 100 درصد در لیگ می مانیم اما تمام تلاش خود را می کنیم. 5 بازی سخت در پیش داریم و امیدوارم با دعای مردم و تلاش خودمان بتوانیم در نهایت ماه خودرو را در لیگ برتر حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شاهروخودرو وی در خصوص پیشرفت این تیم در هفته های اخیر از نظر فوتبالی، پاسخ داد: تیم ما از نظر وحدت و سیستم بازی به درجه خاصی رسیده است. این چند هفته خیلی بدشانس بودیم اما این بدشانسی در بازی آخر به اوج خود رسید. ما خیلی خوش شانس تر از قبل بودیم. مقابل نساجی که 1-1 مساوی کردیم، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. باید از فرصت ها بهتر استفاده کنیم. البته تیم در هفته های اخیر کمی عصبی شده است و این شاید به دلیل گل نشدن توپ های ما باشد. امیدوارم از بازی در استقلال نتایج مطلوب را بگیریم.

پایان پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید