میهمان از تور رزرو اقامتگاه مجازی مبتنی بر ویدئو با عنوان “دایرکت کتاب” رونمایی کرد.


با استفاده از این سایت ها می توانید قبل از سفر در خانه بنشینید و اقامتگاه های مختلف را بررسی کنید. همچنین این امکان وجود دارد که هزینه رزرو خود را بپردازید و اقامتگاه را در یک تخت امن اجاره کنید یا سفر خود را با خیال راحت آغاز کنید. رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه با وجود تمام مزایایی که دارد، مشکلات و معایبی نیز دارد. بر اساس بررسی ها، اکثر افراد گزارش می دهند که در برخی موارد، تصاویر ارائه شده در سایت ها به اندازه کافی واضح نیستند یا با واقعیت مطابقت ندارند. اخیراً یک وب سایت فعال در این زمینه طرحی نوآورانه را برای حل این گونه مشکلات اجرا کرده است. در این طرح کاربران می توانند از تمامی بخش ها و گوشه و کنار مسکن فیلمی باکیفیت تماشا کنند!

رزرو مستقیم برای اولین بار در ایران!

وب سایت مهمان شو با هدف رفع مشکلات رزرو و اجاره آنلاین ویلا، سوئیت و انواع اقامتگاه در سراسر ایران و ارتقای کیفیت گردشگری کشور، طرحی نوآورانه و بلندپروازانه را اجرا کرده است. در این طرح گران قیمت، ویدئویی حرفه ای و باکیفیت از هزاران اقامتگاه مختلف در سراسر ایران تهیه شده است تا کاربران بتوانند قبل از رزرو اقامتگاه، ویدئو را مشاهده کنند و تجربه مشابهی را به صورت حضوری داشته باشند. در واقع وب سایت مهمان شو با شعار «زنده رزرو کنید» انقلاب جدیدی در صنعت گردشگری، رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه ایجاد کرده است. زیرا با وجود این امکان، افراد به راحتی و به راحتی می توانند انواع اقامتگاه های سراسر ایران را به صورت آنلاین رزرو و اجاره کنند. بازدید از اقامتگاه به کمک تور مجازی سایت مهمان مزایای زیادی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

با استفاده از تسهیلات رزرو مستقیم (ویدئو) می توانید:

● سریع‌تر و آسان‌تر از قبل مکان‌ها را بررسی کنید

ارائه امکان تور مجازی از طریق سایت میهمان، کار بررسی ملک را بسیار آسان کرده است. فرض کنید قصد دارید یک سوئیت در مشهد اجاره کنید. کافی است به سایت مهمان مراجعه کنید، مقصد و تاریخ ورود و خروج را وارد کنید و فیلترها را بر اساس محدوده قیمت، تعداد اتاق ها و با توجه به معیارهای خود تنظیم کنید تا اقامتگاه های مناسب توسط سایت نشان داده شود. سپس می توانید فیلم هر خانه، ویژگی ها، امکانات و کیفیت آن را مشاهده کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست ساعت ها به تماشای ده ها عکس و خواندن اطلاعات طولانی نوشته شده برای هر اقامتگاه بپردازید. اگرچه یک تور مجازی از سایت مهمان امکان پذیر است، اما بررسی مکان های اقامتی به سادگی تماشای یک فیلم است.

2

سهولت در مقایسه و انتخاب

خدمات تور مجازی سایت مهمان نیز مقایسه و انتخاب را آسان کرده است. قبلا برای مقایسه اقامتگاه ها با یکدیگر باید به ده ها عکس و اطلاعات ارائه شده در مورد امکانات و ویژگی های هر اقامتگاه نگاه می کردید. علاوه بر این، شما باید تمامی اقلام و تصاویر آنها را به همسفران نشان دهید و ویژگی ها و امکانات اقامتی را بر اساس اطلاعات ارائه شده مجددا لیست کنید تا بتوانند نظر دهند. هم اکنون با خدمات تور مجازی می توانید فیلم های اقامتی را با همسفران خود تماشا کنید و به راحتی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

● محل اقامت خود را با خیال راحت رزرو کنید

همانطور که قبلاً گفتیم، رزرو آنلاین اقامتگاه باعث بروز مشکلاتی مانند ناهماهنگی در عکس ها، مخفی شدن قسمت هایی از اقامتگاه ها در عکس ها و اطلاعات نادرست در مورد تمیزی و کیفیت اقامتگاه ها شد. در نتیجه بسیاری از افراد در این راه اعتماد به نفس کافی ندارند و ترجیح می دهند خودشان از اقامتگاه ها بازدید کنند و ویژگی ها و امکانات آن ها را از نزدیک ببینند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، خبر خوب برای شما این است که مهمان با ارائه خدمات تور مجازی، شما را به بازدید از اقامتگاه های مختلف در سراسر ایران می برد. حال اگر قصد اجاره سوئیت در اصفهان را دارید، دیگر نیازی به سفر به اصفهان و بازدید حضوری از سوئیت های خالی ندارید. رزرو آنلاین. لازم به ذکر است که خدمات تور مجازی در حال حاضر در شهرها و مناطق تهران، اصفهان، کیش، کردان، بندر انزلی، محمودآباد و بسیاری از شهرهای دیگر به ویدئو مهمان بستگی دارد و اکثر سوئیت ها، آپارتمان های مبله، ویلاهای شهری را پوشش می دهد. ، ساحل، جنگل، روستا و مدیریت صدها ویلا با استخر

3

آیا خدمات تور مجازی در مکان های دیگر وجود دارد؟

ارائه تصویری یا تور مجازی برای رزرو مستقیم و مستقیم اقامتگاه برای اولین بار در ایران از طریق سایت بازدید مهمان ارائه می شود و نمونه مشابهی وجود ندارد. اگرچه عکاسی از هزاران اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران کاری سخت، زمان بر و پرهزینه است، اما این وب سایت با هدف ارتقای تجربه سفر و جلب رضایت و اعتماد کاربران این پروژه را اجرا کرده است. البته بسیاری انتظار دارند که سایت های رقیب به زودی از این سرویس تقلید و تکرار کنند. آقای کریمی مدیرعامل مهمان شاو در این خصوص می گوید:

“ما همیشه در تلاش هستیم تا کیفیت سفر را بهبود بخشیم و تجربه ای لذت بخش و رضایت بخش را برای رزرو و اجاره آنلاین محل اقامت برای کاربران خود ایجاد کنیم. اگر هدف ما این است، باید خوشحال باشیم که رقبای خود را تکرار کرده و تقلید کنیم، زیرا پیش قدم شده ایم. تا دیگران بتوانند برای بهبود کیفیت خدمات خود تلاش کنند.»

درباره سایت مهمان بیشتر بدانید

سایت مهمان با داشتن کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت یکی از پرطرفدارترین و فعال ترین سایت ها در زمینه رزرو و اجاره محل اقامت می باشد. این سایت با ارائه بیش از 3700 اقامتگاه مختلف در سراسر شهرهای ایران، به کاربران خود این امکان را می دهد که با توجه به معیارها و سلیقه خود، اقامتگاه را انتخاب و رزرو کنند. شایان ذکر است تیم پشتیبانی مهمان در طول سفر با عملکردی مسئولانه همراه شماست. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با پشتیبانی این سایت تماس گرفته و موضوع خود را مطرح نمایید. تیم پشتیبانی در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می کند و شما را از نتیجه آن مطلع می کند.

این مقاله یک گزارش تبلیغاتی است و توسط سرمقاله اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید