بلندگو در روتر جدید منیژه با کمک هوش مصنوعی لحنی کاملا انسانی پیدا کرد


Map and Router نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود را منتشر کرده است. مهمترین ویژگی در این نسخه، معرفی New Manga به عنوان دستیار صوتی هوشمند جدید است. نسخه جدید منیژه لحن زیباتری نسبت به نسخه قبلی دارد و دارای هوش مصنوعی کارآمدتری برای بیان دستورات صوتی و نام خیابان ها با لحن انسانی شیوا و غیر خودکار است.

تلفظ دقیق نام کوچه ها و خیابان ها از اولین نسخه تابلو در پاییز 1396 در این اپلیکیشن وجود داشت و تا مدت ها تابلو تنها بخشنامه ای بود که نام خیابان ها را اعلام می کرد. نکته این بود که کاربران برای شنیدن نام خیابان ها مجبور بودند صدای نسبتاً خشک بلندگوی قدیمی دستگاه را بپذیرند یا بلندگوی جدیدتری را انتخاب کنند که صدایش در استودیو ضبط شده است اما نام خیابان ها را اعلام نمی کند.

این شرکت اکنون اعلام کرده است که پس از یک سال تلاش و همکاری با یک شرکت باتجربه داخلی، سخنگوی جدید «مانجا الجدید» آماده است.

جواد امل، مدیرعامل Map and Navigation Router درباره نحوه راه اندازی یک بلندگوی جدید برای این پلتفرم گفت:

“روش راه اندازی این دستیار صوتی ترکیبی از تلفظ در استودیو با استفاده از بلندگوهای حرفه ای و سپس استفاده از الگوریتم های جدید و هوشمندتر برای تبدیل دستورات و متن به متن (متن به گفتار) بود.” به این ترتیب دستیار جدید علاوه بر لحن شیوا و کاملاً انسانی، با کمک هوش مصنوعی جدید، نام تمام خیابان ها را به شکلی بالاتر و زیباتر بیان می کند.”

جواد امل نچان

دستیار صوتی جدید نشان با آپدیت این اپلیکیشن برای تمامی کاربرانی که اسپیکر پیش فرض آنها فارسی‌گویان است فعال می‌شود. افرادی که زبان های دیگری مانند ترکی و کردی را به صورت پیش فرض انتخاب کرده اند می توانند از قسمت تنظیمات به قسمت بلندگو رفته و New Menu را انتخاب کنند.

در حال حاضر 12 سخنران به زبان های فارسی، آذری، کردی، ترکی و عربی در نقشه و روتر نشا فعال و قابل استفاده هستند. این اسپیکر دومین به روز رسانی بزرگ لوگو در ماه های اخیر پس از انتشار قابلیت های «Radio Badge» و «Exploration» است که در حال حاضر میلیون ها کاربر به صورت ماهانه از آن ها استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید