شاهرخدرو از سپاهان خطرناکتر است/ استقلال قهرمان می شود – مهر | اخبار ایران و جهان


منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قرعه کشی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظرم نتیجه برای استقلال راضی کننده است. اگرچه آبی ها به دنبال برد بودند تا اختلاف امتیاز با پرسپولیس را به همان 6 امتیاز حفظ کنند، اما یک اشتباه باعث شد تا برد جای خود را به تساوی بدهد و استقلالی ها در خانه به یک امتیاز بسنده کنند.

وی ادامه داد: با پیروزی پرسپولیس مقابل اسپند، استقلال باید پنج بازی باقیمانده خود را با هوشیاری و دقت بیشتری نسبت به قبل انجام دهد. آبی ها می دانند که در صورت از دست دادن مجدد امتیاز، شرایط برای آنها دشوارتر می شود، بنابراین باید روی این پنج بازی تمرکز کنند تا عملکرد موفقی داشته باشند و به نتیجه مطلوب برسند.

این کارشناس فوتبال درباره دیدار روز دوشنبه تیم استقلال و شهر خودرو مشهد گفت: شهر خودرو از سپاهان بسیار خطرناکتر است. استقلال تقلب کرد و فکر می کرد به راحتی می تواند این تیم را شکست دهد و سه امتیاز را کسب کند.

الرشیدی تایید کرد: شهرخودرو خودکشی می کند و بازیکنان این تیم برای ارائه بهترین بازی خود مقابل استقلال می آیند. شاید آنها بتوانند یک امتیاز بگیرند و در جدول قرار دهند پس استقلالی ها فریب شهر خودرو را نخورند بلکه باید مقابل این تیم با تمام وجود به میدان برود و از فرصت هایی که به دست می آورد نهایت استفاده را ببرد تا بتواند . این مسابقه را بازی کنید تا با موفقیت کامل شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال در لیگ می شود؟ گفت: همه چیز دست استقلال است. آرامش، دوری از کناره ها، تمرکز و از خودگذشتگی برای بازیکنان باعث می شود که استقلال پس از چند سال قهرمان لیگ به نام او شود. در چند بازی شاهد بودیم که عدم از خودگذشتگی بازیکنان باعث شده است که استقلالی ها شانس های زیادی را برای رسیدن به اهداف به طور صددرصدی از دست بدهند، بنابراین لازم است کادر فنی با مهاجمان استقلال صحبت کند و در مورد مسائل بسیار حساس به آنها گوشزد کند. .

این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می خواهم در پنج دیدار باقی مانده تیم خود را تنها نگذارند، دیدارهای سرنوشت ساز پیش رو و حضور آنها می تواند به استقلالی ها کمک کند. هواداران با حمایت آنها می توانند از نظر ذهنی و ایده آل بازیکنان را در شرایط ایده آل قرار دهند تا استقلال به خواسته او برسد.

دیدگاهتان را بنویسید