غیبت 9 مترجم مستقل از حضور در جام تختی


غیبت 9 مترجم مستقل از حضور در جام تختی

در رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی کشتی، 9 کشتی گیر کلاس آزاد غایب خواهند بود.

به گزارش رحمان عموزاد، 65 کیلوگرم، یونس امامی 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم، یدالله محبی 125 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 با این شش کشتی گیر یزدانی با حضور این شش کشتی گیر یزدانی. در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین زر در وزن 97 کیلوگرم به دلیل کسب مدال طلای جهان پهلوان تختی از حضور در جام جهانی 2021 محروم شدند و این مسابقات را از دست خواهند داد.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، هر کشتی گیر موفق به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی معاف می شود چرا که ملاک حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مغولستان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور که دی ماه در گرگان برگزار شد، بود.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد غلامرضا تختی خردادماه سال جاری در شهر تنکاپون استان مازندران برگزار می شود.

علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، مهمت نخودی در وزن 79 کیلوگرم و مجتبی گولیگ در وزن 97 کیلوگرم، سه دارنده مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات جهانی 2021 نروژ، رقابت های خود را از مرحله انتخابی تیم ملی برای حضور در جام تختی آغاز می کنند. .

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از 19 تا 27 شهریورماه در بلگراد صربستان برگزار می شود و مسابقات کشتی آسیایی هانگژو در چین به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید