معاون استاندار گلستان: نمایشگاه هلال احمر نگاه مردم را به این موسسه خیریه تغییر می دهد


به گزارش خبرنگار ایرنا صیدالی مهاجر وی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های هلال احمر در گلستان که به مناسبت هفته هلال احمر و صدمین سالگرد تاسیس این نهاد در گرگان برگزار شد، گفت: هلال احمر به در مواقع بحران و بلایا به آنها کمک کنید.

وی گفت: بخشی از ظرفیت ها آموزش همگانی است که بدون شک مردم برای استفاده در مواقع بحرانی باید این آموزش ها را در مواقع عادی بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه این بستر را برای هلال احمر ایجاد کرد تا انباشتگی خود را به نمایش بگذارد.

مهاجر نیز در حاشیه این بازدید به عضویت داوطلب هلال احمر درآمد.

رئیس جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نمایشگاه توانمندی های هلال احمر باعث ایجاد آرامش در بین مردم می شود.

قاسم غریب آبادی گفت: در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای هلال احمر برای استان، تلاش های ادارات تخصصی استان به ویژه امدادگران، جوانان و داوطلبان ارائه شد.

وی افزود: در حوزه آموزش نیز بستر آموزشی در این نمایشگاه فراهم شده است و امکاناتی که برای کمک به مردم در جریان رویدادها داریم نیز به بازدیدکنندگان نشان داده شده است.

وی ادامه داد: مردم با دیدن این نمایشگاه با توانمندی های هلال احمر بیشتر آشنا می شوند و به آرامش در جریان حوادث کمک می کند.

غریب آبادی گفت: شرایط عضویت داوطلبان و جوانان در نمایشگاه فراهم شده است تا در طول برگزاری از آموزش های لازم بهره مند شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: امروز در دومین روز از هفته هلال احمر دو ویژه برنامه با عنوان نمایش خودرو و خودرو و افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های هلال احمر در استان.

معاون استاندار گلستان: نمایشگاه هلال احمر نگاه مردم را به این موسسه خیریه تغییر می دهد

وی افزود: در رژه موتورسیکلت ها و خودروها، آمبولانس ها، آمبولانس ها، موتورسیکلت ها و خودروهای آفرود حضور داشتند که بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: جوانانی که نظام از اول انقلاب به آنها اعتماد داشت اکنون سرمایه های مورد اعتماد هلال احمر هستند.

غریب آبادی گفت: یک قرن از خدمات هلال احمر می گذرد و در این مدت بدون هیچ چشمداشتی و بدون هیچ حاشیه ای به مردم این نهاد خدمت کرد.

وی گفت: امروز مردم به هلال احمر اعتماد زیادی پیدا کرده اند و جوانان نیز به این نهاد مردمی که لباس قرمز و سفید می پوشند اعتماد دارند.

غریب آبادی افزود: پیگیری های لازم برای راه اندازی طرح های اشتغالزایی از جمله طرح تزریقی، سرمایشی و گردشگری در کمپ دلند در حال انجام است که تعداد زیادی از جوانان هلال احمر، امدادگران و امدادگران را به کار خواهند گرفت. .جوانان.”

نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر گلستان از امروز تا پایان 25 اردیبهشت ماه (پایان هفته هلال احمر) در سالن نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد جرجانی پذیرای علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید