آشنایی با سرویس ایرانی Godping آنلاین


معرفی Godping: Godping این یک سرویس ایرانی برای کاهش پینگ اتصال است و بر خلاف سرویس های غیرمجاز فقط مخصوص بازی است، برای بازیکنان ایرانی بهینه شده است و امکانات بسیار خوبی برای بازی های آنلاین دارد. این سرویس از سال 1393 شروع به کار کرده و دارای تخصص و تجربه بالایی در زمینه بازی و ارتقای کیفیت بازی های آنلاین می باشد. Godping با استفاده از سرورهای اختصاصی باکیفیت، پیکربندی خاص و سیستم هوشمند حذف جریمه ها تا حد زیادی به حل مشکلات بازی آنلاین کمک می کند. از جمله کاهش پینگ اینترنت، کاهش تاخیر بسته ها و بازی ها و حل مشکل عدم اجرای بازی به دلیل تحریم ها (فقط برای بازی هایی که توسط ایران محدود نشده اند و تحریم های دولتی).

قبل از ذکر توضیحات تکمیلی، نقاط قوت و ویژگی های مثبت سرویس Godping، لازم است چند مفهوم اساسی را به صورت بسیار مختصر توضیح دهیم.

پینگ

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از پینگ ارائه دهیم، باید بگوییم که پینگ زمانی است که برای ارسال یک درخواست (یک بسته داده) از دستگاه شما به سرور مقصد، و برگرداندن پاسخ به دستگاه شما نیاز است. در واقع، این سرور مقصد می تواند هر سروری باشد، از یک سرور وب سایت بسیار معمولی گرفته تا یک سرور بازی آنلاین پیشرفته با ده ها هزار نفر آنلاین به طور همزمان! مفهوم پینگ به بازی های آنلاین محدود نمی شود! در تمام فعالیت های آنلاین شما معنا و مفهوم یکسانی دارد.

در بسیاری از بازی ها، این عدد زمانی که در محدوده استاندارد خود باشد به رنگ سبز و زمانی که مقداری خارج از محدوده استاندارد باشد، به رنگ نارنجی یا زرد نمایش داده می شود. همچنین زمانی که سرعت شما کاهش می یابد یا ارتباط خود را با بازی قطع می کنید، می توانید این عدد را به رنگ قرمز ببینید.

ورود به سیستم (تاخیر – تاخیر انداختن)

رکورد دلایل زیادی دارد. این می تواند به دلیل نوسانات روزانه پینگ باشد یا ممکن است به دلیل کاهش سرعت اینترنت و پهنای باند در آن لحظه باشد. در کل اگر از سرور بازی قطع شده باشید تاخیر ایجاد می شود. هنگامی که این مشکل پیش می آید، تصویر خیلی دیر رفرش می شود و می توانید برای چند ثانیه در بازی تصویر را ثابت یا رد کنید (مثلاً در حال بازی و ضبط هستید. تصویر برای چند ثانیه ثابت می شود و متوجه خواهید شد که شما کنار درخت هستند!). ضبط می تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر به سمت دشمن شلیک کنید، این اصلاً یک رویداد سرگرم کننده نیست!

پینگ داخلی و پینگ بیرونی

به طور کلی اصطلاح پینگ خارجی معمولا برای ارتباط با سرورهای خارجی استفاده می شود و پینگ داخلی به تاخیر در ارتباط بین سیستم میزبان و سرور داخلی اشاره دارد. به عنوان مثال وقتی یک بازی ایرانی را در اینترنت انجام می دهید که سرورهای آن در ایران قرار دارند، پینگ داخلی اینترنت شما مهم است. پینگ خارجی هم همین وضعیت را دارد با این تفاوت که سرور مورد نظر داخل کشور نیست و خارج از ایران قرار دارد. حالا بسته به موقعیتی که در آن بازی می کنید، می تواند از هر کشوری باشد و با کمک سرویس های اضافی مانند سرویس کاهش پینگ، DNS و غیره تا حدودی کاهش یابد.

سرویس Godping دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟

Godping با تغییر مسیریابی شبکه بین اینترنت و سرور بازی (سرور بازی یعنی سروری که در آن بازی می کنید) و استفاده از مسیریابی مناسب و پایدار، پینگ اتصال را کاهش می دهد، کیفیت اتصال را بهبود می بخشد و تا حد زیادی مشکلات رایج در بازی های آنلاین را برطرف می کند. (مانند از دست دادن بسته، کار نکردن بازی، تاخیر و افت، وقفه های بی دلیل و …) از شر آن خلاص خواهید شد!

در نظر داشته باشید که Godping تست اتصال خارجی به اینترنت را کاهش می دهد و تاثیری در دستور داخلی ندارد. در واقع برای به دست آوردن نتیجه مطلوب از سرویس، لازم است که پینگ داخلی اینترنت در مرحله اول در محدوده مناسب و استاندارد باشد. به عبارت ساده تر، هر چه تست اینترکام بهتر باشد، تاثیر بهتری از Godping می گیرید و اگر تست اتصال اینترنت شما بالاتر از حد معینی باشد، ممکن است این سرویس برای شما کاملا بی تاثیر باشد.

Reducing Ping Godping عملکردی کاملا متفاوت و منحصر به فرد دارد و با سرویس هایی که قبلاً ممکن است با آنها سروکار داشته باشید (مانند DNS) متفاوت است.

تست رایگان قبل از خرید

به دلیل اثر خدمات پینگ تقفیض کاهش Godping ممکن است در اینترنت های مختلف متفاوت باشد و امکان تست رایگان نیز در سرویس گنجانده شده است. به سادگی به وب سایت یا برنامه Godping بروید و یک حساب آزمایشی دریافت کنید. عملکرد کلی سرویس تست تقریبا با سرویس اصلی یکسان است، اگر در بازی با سرویس تست نتیجه خوبی دیدید قطعا با سرویس اصلی این اتفاق می افتد.

فراموش نکنید که حداقل یک یا دو مسابقه را با سرویس تست انجام دهید تا به طور دقیق تأثیر و عملکرد در اینترنت را درک کنید.

مواردی که قبل از استفاده از سرویس باید بررسی شود

برای اینکه سرویس کاهش پینگ گودپینگ تاثیر خوبی روی اینترنت شما بگذارد، لازم است ابتدا دو مورد را در اینترنت بررسی کنید. مورد اول پینگ داخلی اینترنت است که همان طور که قبلا گفته شد به معنای تست اتصال اینترنت به سرورهای تهران است. هر چه پینگ کمتر باشد بهتر است اما نباید بیشتر از 40-40 میلی ثانیه باشد. دومی پهنای باند اینترنت (به خصوص سرعت دانلود) است. حداقل پهنای باند توصیه شده برای بازی های آنلاین 3 مگابایت برای آپلود و 1 مگابایت برای آپلود است. یعنی اگر از سایت های اسپیدتست استفاده می کنید، اعداد پیشنهاد دانلود و آپلود شما نباید به ترتیب کمتر از این دو باشد. به خاطر داشته باشید که اگر از اینترنت سیمی (مانند ADSL) استفاده می کنید، پهنای باند بالاتر از یک حد مشخص می تواند نتیجه معکوس داشته باشد! زیرا اگر خط شما به اصطلاح کشش لازم برای پهنای باند بالاتر از حد مجاز را نداشته باشد باعث ایجاد نویز می شود که خود عاملی نادرست است.

مشکلات کاربران ایرانی در بازی های آنلاین

متاسفانه کاربران ایرانی به دلایل مختلف با مشکلات زیادی در بازی های آنلاین مواجه می شوند. بر اساس گزارش ها، 4 مشکل عمده در بین کاربران بازی های آنلاین در ایران وجود دارد. پینگ زیاد، محدودیت شبکه سرور، نوسان پینگ، قطع اتصال سرور (که ممکن است به دلیل قطع شدن سرور بازی برای کاربران ایرانی باشد) اینها اصلی ترین مشکلاتی هستند که تقریبا تمامی این مشکلات توسط سرویس Godping قابل حل است.

مشکلات وقفه و خطر بسته شدن حساب بازی

برای بازیکن حرفه ای که اکانت بازی برایش اهمیت زیادی دارد و اگر با استفاده از آدرس های IP مختلف وارد بازی شود ممکن است اکانت خود را از دست بدهد و استفاده از DNS یا سرویس های اضافی رایگان راه حل خوبی نباشد. دلیل این امر اشتراک گذاری سرویس IP توسط تعداد زیادی از کاربران (که به طور همزمان وارد شده اند) و امکان گزارش اسپم در آدرس IP به دلیل استفاده مکرر کاربران مختلف یا تغییر مکرر IP می باشد. آدرس برای اتصال

با سرویس Godping دیگر نگران تغییر IP و قفل شدن حساب، تاخیر، تایم اوت، از دست دادن بسته، نوسانات پینگ و غیره نباشید.

خدمات پنالتی و پینگ گادپینگ

یکی را به خاطر بسپار خدمات تخفیف پینگ خوب، علاوه بر کاهش پینگ، پینگ را برطرف می کند، از دست دادن بسته ها را کاهش می دهد و به طور کلی یک بازی ثابت ایجاد می کند که به دور از ویژگی خاص است، بنابراین همیشه به پینگ توجه نکنید، بقیه موارد مهم است. شما باید از سرویسی استفاده کنید که آدرس IP آن هر روز تغییر نمی کند! مشکل خاصی وجود ندارد و باید ایمن باشد تا مشکلی با بن شدن اکانت بازی نداشته باشید. Godping در طول این سال ها هدف بوده است و همیشه سعی می کنیم روز به روز سرورهای بهتر، پایدارتر و بهتری را در اختیار بازیکنان عزیزمان قرار دهیم تا به راحتی و بدون دغدغه و با بالاترین کیفیت ممکن به صورت آنلاین بازی کنند.

مزایای Godping

در پایان در پایان این مقاله به بررسی ویژگی ها و مزایای خوب سرویس کاهش پینگ گادپینگ می پردازیم:

  1. بهینه شده و فقط برای بازیکنان ایرانی طراحی شده است: در خدمات غیر مجاز هر نوع استهلاکی وجود دارد. از دانلود فیلم گرفته تا وب گردی و غیره، تست پینگ و پایداری ممکن است برای بازی های آنلاین چندان مناسب نباشد. اما Godping فقط برای بازی های آنلاین طراحی شده است، کاربردهای دیگر (مانند وبگردی و دانلود) محدود به آن است و در کل برای بازیکنان ایرانی کاملا بهینه شده است که امکان بازی در حالت آنلاین بهتری را فراهم می کند.
  2. کاهش پینگ: سرویس کاهش پینگ Godping همانطور که از نامش پیداست با تغییر مسیریابی شبکه و استفاده از مسیریابی جایگزین، پینگ نهایی بازی را کاهش می دهد.
  3. رفع لاگین و مهلت زمانی: از آنجایی که ما از سرورهایی با مسیریابی پایدار و با کیفیت استفاده کرده ایم، می توانیم تضمین کنیم که سرویس کاهش ping-godping مشکل لاگ اینترنت و تایم اوت را تا حد زیادی حل می کند.
  4. اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر: فرقی نمی کند که با کامپیوتر بازی می کنید یا با تلفن همراه. Godping با نسخه دسکتاپ و موبایل اپلیکیشن خود، آن را ساده ترین راه برای اتصال به این سرویس کرده است. با یک برنامه اختصاصی و سیستم هوشمند ساخته شده در هسته Godping، شما به طور خودکار به یک سرور پایدارتر متصل می شوید، محدوده IP که سرور بازی تقریباً همیشه شما را شناسایی می کند و تغییر نمی کند، حساب بازی مسدود شده به حداقل رسیده است. و بسیاری ویژگی های دیگر ….!
  5. توانایی قرار دادن استریمر و قرار دادن روح و کلید کشتار: هر سه این ویژگی در نسخه ویندوز برنامه Godping موجود است. حالت استریمر زمانی استفاده می شود که بخواهید بازی خود را همزمان استریم کنید و در این مدت تداخلی نداشته باشید. حالت Ghost برای بازی هایی است که به استفاده از سرویس های اضافی بسیار حساس هستند و به طور خودکار اجرای برنامه های خاصی را از لیست پردازش های ویندوز در Task Manager تشخیص می دهند. به لطف این ویژگی، هیچ سیستم ضد کلاهبرداری نمی تواند تشخیص دهد که شما به یک سرویس Godping متصل هستید! حالت Kill Switch در صورتی که به هر دلیلی ارتباط خود را با سرویس قطع کنید نیز استفاده می شود، در این حالت اتصال اینترنت دستگاه به طور کامل قطع می شود و این باعث می شود بازی آدرس IP واقعی و ایران شما را نبیند. بازی مشخص است این کار را نکنید، حتی اگر به مشکل خاصی برخورد کردید، خیالتان راحت می شود که اکانت بازی شما (به دلیل ایرانی بودن) ممنوع نمی شود.
  6. از خرید مطمئن نیستید؟! اولین تست بعد از خرید: یکی از بهترین امکانات سرویس تخفیف Godping Ping امکان تست رایگان یک روزه قبل از خرید است. شما می توانید یک روز کامل Godping را تست کنید و پس از تایید اثربخشی سرویس، اقدام به خرید کنید.
  7. رفع انسداد بازی: متاسفانه کاربران ایرانی توسط برخی از بازی ها از روی سرور ممنوع شده اند! اما نگران نباشید. سرویس تخریب Ping Godping همچنین می تواند ممنوعیت بازی های ممنوعه را لغو کند. بنابراین با استفاده از سرویس بازی های ممنوعه، می توانید با یک فلش دو نشان بزنید. هم بازی مورد نظر افزایش می یابد و هم پینگ در بازی کاهش می یابد.
  8. پشتیبانی از بازی های محبوب: Godping همیشه از جدیدترین و محبوب ترین بازی ها پشتیبانی می کند. با ظهور هر بازی محبوب در صنعت بازی، کارشناسان Godping در تلاش هستند تا بهترین زیرساخت ممکن را ارائه دهند! حتی اگر بازی شما در لیست بازی های پشتیبانی شده نیست، می توانید از طریق قسمت پشتیبانی درخواست افزایش تحریم بازی مورد نظر خود را بدهید تا کارشناسان مربوطه آن را بررسی کنند.
  9. تیم پشتیبانی حرفه ای: ما سعی کرده ایم قبل از خرید به تمام سوالات شما در سایت پاسخ دهیم. با این حال، هر گونه سوال از پیش خرید تا مشکل اتصال، کارشناسان فنی Godping به صورت 24 ساعته و تقریبا 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.
  10. سابقه کار بالا: Godping از سال 2014 وجود داشته است. آن موقع است که یاهو مسنجر نمرده بود و اصلاً بازی به نام پابجی وجود نداشت! تداوم فعالیت و سابقه کاری طولانی یک نقطه قوت غیر قابل انکار است.
  11. همیشه به روز می شود: اگر بازی شما تغییر کرد و یا منطقه و سرور جدیدی به آن اضافه شد، ما اولین نفری هستیم که مطلع می شویم و سیستم را برای سازگاری بیشتر با آن تغییر می دهیم.
  12. قیمت صحیح است: اگرچه ممکن است خدمات کاهش پینگ ارزان تری پیدا کنید، اما قیمت خدمات Godping نسبت به ویژگی ها، کیفیت و نقاط قوت آن بسیار مناسب است.

نتایجی که اظهار شده

در این مطلب به معرفی یکی از بزرگترین، بهترین و قدیمی ترین سرویس های تخفیف پینگ و بازی در ایران یعنی Godping پرداخته ایم. با ویژگی های آن آشنا شدیم و ویژگی های آن را به اختصار بررسی کردیم. در نهایت، این شما هستید که تصمیم می گیرید از آن استفاده کنید یا نه. بار دیگر تاکید می کنیم که اگر قبلا از این سرویس استفاده نکرده اید و قصد خرید دارید، ابتدا از سرویس تست رایگان موجود در سایت استفاده کنید و در صورت اطمینان از نحوه کار، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید