تجلیل از 4 هنرمند تئاتر / محمدعلی ساربان نماد مبارزه و امید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، دیروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در پایان اجرای نمایش «بلبل منحرف» به نویسندگی علی نصریان و کارگردانی مهدی اخوان، یکی از چهار هنرمند پیشکسوت متعلق به «بلبل منحرف» “گروه موسسه هنرمندان پیشکسوت; صفا آقاجانی، منوچهر ولی زاده، محمدعلی ساربان و حبیب دهقان نسب که در این اثر توسط سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه ایفای نقش کردند. مهدی با حضور اصغر همت و زهرا سعیدی از افضلی مدیر عامل بنیاد رودکی و رئیس هیئت مدیره موسسه تجلیل شد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به راهپیمایی این جشن ها گفت: یکی از مهمترین اهداف موسسه ارتقای حس امید و برنامه است. Rize در ادامه فعالیت هنری هنرمندان پیشگام است.

وی گفت: در این موسسه معتقدیم تا زمانی که این عزیزان در قید حیات هستند باید از آنها قدردانی کرد به همین دلیل فعالیت هنرمندان را بهانه ای برای تجلیل از آنها قرار می دهیم.

عظیمی با اشاره به همکاری هنرمندان پیشکسوت در این نمایش گفت: امیدوارم روزی شاهد نمایش، فیلم یا موسیقی ای باشیم که همه بازیگران آن از هنرمندان پیشکسوت باشند. امروز خیلی خوشحال شدم که 4 هنرمند پیشکسوت را با هم روی صحنه دیدم دیدم برای به خصوص که این نمایش اثر استاد علی نصریان از بزرگان هنرهای نمایشی و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

او افزود: «یک چیز دیگر که امشب مرا خوشحال می کند دو سرور حضور استاد محمد علی السرابان روی صحنه. اتفاقی که برای این هنرمند افتاد خیلی ها را متاثر کرد اما حضور او روی صحنه نشان داد که او نماد مبارزه، امید و تلاش است.

در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت مهدی با اهدای سپر و هدایایی به بنیاد و بنیاد رودکی از افضلی، اصغر همت و زهرا سعیدی تجلیل شد.

کتابخوانی «بلبل منحرف» از 21 اردیبهشت ماه در تالار محراب برپاست و تا 21 اردیبهشت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید