خبرگزاری مهر – با انگشت روی ماشه آماده ورود به فلسطین هستیم | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه ای نهضت «نجمه»، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش و دبیرکل جنبش اسلامی «نجبه» در سالگرد «نبرد» سیف القدس» وی در پیامی خطاب به مردم و گروه های غزه گفت: انگشتان دست روی ماشه است، آماده ورود به فلسطین هستیم.

وی گفت: جنبش عراق آماده کمک به مجاهدین فلسطینی در تمامی زمینه های تسلیحاتی، اطلاعاتی و خدمات لجستیکی است. شیخ اکرم الکعبی گفت: ورود رزمندگان شریف و دیگر مجاهدان عراقی به عرصه دفاع از بیت المقدس و جنگ با اشغالگران صهیونیست منوط به اشاره جناح های مسلح فلسطینی است.

متن کامل نامه دبیرکل محترم عتبات عالیات به شرح زیر است:

به غزه خوش آمدید، برخیزید! سلام بر خاندان یونس در بیت لحم و بیت لحم. درود بر قیام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.

از عراق، سرزمین مقاومت در برابر سلطه متجاوزان و گور هر ندای توافقی و توطئه آمیز، به همه مردان و زنان غزه از پیر و جوان، مجروح، اسیر، شهدا و رزمندگانشان درود می فرستم.
در حالی که به یکایک مجاهدین فلسطینی درود می فرستیم، با وجود اینکه یک سال از میخکوب شدن «شمشیر بیت المقدس» می گذرد، همچنان به این پیروزی بزرگ و دفاع از مسجد مبارک الاقصی می بالیم. به تابوت اشغالگران.

چطور اینطور نیست؟ وقتی آرمان و پیروزی یکی است و زمین یکی. بغداد اورشلیم و اورشلیم بغداد. هیچ تفاوتی بین آمریکا و اسرائیل وجود ندارد. یک دشمن امیدوارم انگشتان ماشه با هم متحد شوند.

ما آشکارا اعلام کرده ایم که آماده ایفای نقش در دفاع از بیت المقدس هستیم و منتظر تذکر شما هستیم. امروز بر هر مسلمانی روشن است که آرمان فلسطین نمایانگر بینش یکپارچه امت اسلامی و هدایت هر انسان آزاده و انعطاف پذیر در این جهان است. ما یک بار دیگر اطمینان می دهیم که در کنار شما هستیم و می توانید در همه زمینه های تسلیحاتی، اطلاعاتی و لجستیکی روی ما حساب کنید.

رزمندگان بزرگوار سالهاست که به دنبال فرصتی برای مبارزه با اشغالگر سرزمین شما هستند. چشم مجاهدان مقاومت اسلامی آن روز بزرگوار است که اسلحه، مستکبران صهیونیست و آمریکایی ها را زیر پرچم یک مقاومت هدف قرار داد. چشم انداز مجاهدین نجیب به روزی خیره می شود که پرچم های مقاومت از سراسر جهان بر فراز ویرانه های رژیم فروپاشیده اسرائیل برافراشته می شود.

او به امید پیروزی زودتر و دیدار در روز مبارک بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید