دعوت علی بابا برای شرکت در مسابقه سفرنامه نویسی


شرکت مسافرتی علی بابا در جدیدترین فعالیت خود با برگزاری مسابقه ای با عنوان هزار سفر و سفر از علاقه مندان به سفر دعوت کرد تا تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارند. داوری این مسابقه بزرگ توسط منصور زاپتیان، مجری، مجری، روزنامه نگار و تهیه کننده تلویزیون از 20 اردیبهشت تا 30 تیرماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند آثار خود را در دو بخش «سفرنامه نویسی» و «یادداشت های سفر» در ورودی مسابقه سفر ارسال کنند. صفحه.. ارسال نوشته های علی بابا.

بابک خدادوست دبیر اجرایی این مسابقه در خصوص جزئیات مسابقه گفت: «هزار سفر و یک سفر: مسابقه سفرنامه نویسی علی بابا فراتر از «سفر به دست قلم» است؛ کسانی که راضی نیستند. با تصاویر و فیلم های سفرشان و دوست دارند کمی از احساساتشان بنویسند.» در این پروژه آثار در دو بخش «سفرنامه نویسی» و «خاطرات سفر» دسته بندی می شوند و در دو بخش تخصصی و تخصصی داوری می شوند. راه های محبوب

وی افزود: در این مسابقه جوایز خارق العاده ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شد که در قسمت سفر به نفرات اول تا سوم 30، 20 و 15 میلیون تومان جوایز نقدی و به نفر چهارم 6 میلیون تومان اعتبار سفر تعلق گرفت. به نفرات هفتم به ترتیب به نوشته داوران برگزیده همچنین در قسمت خاطرات سفر به ترتیب 25، 15 و 10 میلیون تومان جایزه نقدی و نفرات چهارم تا هفتم 4 میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد. در اعتبار سفر.» همچنین آثار منتخب در بخش سفرنامه نویسی به ترتیب 25 و 20 میلیون تومان جایزه نقدی خواهند داشت.

طبق اعلام شرکت، مقالاتی با حداقل 500 کلمه پذیرفته می شوند و در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

قسمت اول) سفرنامه

نویسنده شرح می دهد که از آغاز سفر تا پایان آن کجا رفته است، چه چیزی را تجربه کرده و چه احساسی داشته است. به عبارت دیگر در این قسمت تنها به نام بردن از مکان های دیدنی بسنده نمی شود، تجربه شخصی از مواجهه با قسمت های مختلف سفر شرح داده می شود و باید حداقل 500 کلمه نوشته شود.

قسمت دوم) خاطرات سفر

نویسنده آنچه را که در بخش خاصی از سفر تجربه کرده است را شرح می دهد. موضوع این خاطره می تواند یک پیاده روی کوتاه در شهری باشد که در آن زندگی می کنید و نه یک سفر طولانی چند روزه. به عبارت دیگر، این مقالات بر روی لحظه ای که یک اتفاق خاص رخ داده است تمرکز می کند و حداکثر باید 500 کلمه نوشته شود.

آثار ارسال شده به مسابقه «هزار سفر» به دو صورت مورد داوری قرار خواهند گرفت. در قسمت تخصصی آثار ارسالی منصور زاپتیان داوری و در قسمت محبوب تمامی نوشته ها توسط مخاطبان علی بابا خوانده می شود و از صفر تا ده امتیاز می گیرند. در پایان داستان سفر و خاطره با بیشترین امتیاز، برنده بخش داوری محبوب خواهند شد.

هر شرکت کننده می تواند با هر تعداد اثر در هر یک از دو بخش مسابقه شرکت کند. همچنین مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند از طریق آدرس ایمیل hezaroyeksafar@alibaba.ir با دبیرخانه مسابقه در ارتباط باشند.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید