دو سال انتظار برای مشتریان استرالیایی برای تحویل تویوتا لندکروزر سری 70


تویوتا لندکروزر 70. سری این یکی از قدیمی ترین خودروهای خط تولید است. در طول 38 سال گذشته، آفرودیت بدون وقفه با ارتقاهای جزئی در حال تولید بوده است. در این راستا با توجه به قوانین ایمنی سختگیرانه استرالیا، تویوتا تصمیم گرفته است نسخه به روز شده لندکروزر سری 70 تا پایان سال جاری در این کشور رونمایی خواهد شد. چنین تصمیمی نشان می دهد که شرکت ژاپنی هنوز قصد لغو این مدل را ندارد. اما نکته جالب اینجاست که این خودرو همچنان بسیار محبوب و در لیست سفارشات تا دو سال آینده است پر شده.

تویوتا لندکروزر 70. سری

بر اساس گزارش مجله استرالیایی درایو، مقایسه میزان تولید با تعداد سفارشات نشان می دهد که تعهدات مربوط به لندکروزر سری 70 به سال 2024 طول میکشه. البته اگر سرعت تولید بیشتر شود، ممکن است این پیش بینی ها محقق نشود. احتمالا می دانید کمبود تراشه و اختلال در زنجیره تامین تولید تویوتا لندکروزر سری 70 نیز مشکلاتی را به همراه داشت.

خودروی قدیمی ژاپنی با نسخه شاسی بلند در استرالیا نیز به فروش می رسد. این نسخه به کد J70 معروف است. یک کپی قدرتمند 4.5 لیتر V8 توربودیزل دارای تزئینات لوکس GXL است. جدای از این، مدل دیگری با کفی صاف طراحی شده است که می توان از آن برای حمل بار و جابجایی وسایل بزرگ استفاده کرد.

تویوتا لندکروزر 70. سری

با جدیدترین گزینه‌ها، ممکن است بپرسید، چرا استرالیایی‌ها تا این حد به خودروهای دهه 80 علاقه دارند؟

جواب خیلی از سری لندکروزر 70 افراطی و در صورت شکست تعمیر آسان تر و دردسر کمتر او هست. در کنار این عامل قیمت همچنین مهم است. لندکروز کلاس 70 را می توان با حدود 100000 دلار استرالیا خریداری کرد، در حالی که کلاس 300 از حدود 150000 دلار شروع می شود.

فروش تمام سفرهای جاده ای تا سال 2024

همانطور که در ابتدا ذکر شد، تویوتا لندکروز J70 همیشه در طول سال ها تکامل یافته است و برخلاف اولین مدل های امکانات از سیستم تهویه مطبوع، ترمز ABS و شیشه های برقی استفاده می کند. تمامی نسخه های مختلف این خودرو دارای ویژگی های دیگری مانند کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی با روتر و بلوتوث بودن. مدل لوکس GXL همچنین مجهز به سیستم صعودی مدرن است.

تویوتا لندکروزر 70. سری

در تمامی نسخه های مختلف، گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ را بر عهده دارد. جالب اینجاست که در اولین نسخه دیزلی مخزن 130 لیتری وسیله نقلیه؛ در صورت کافی نبودن این تعداد امکان سفارش وجود دارد مخزن 180 لیتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید