انتقاد رئیس هیئت بسکتبال خوزستان از فدراسیون: چرا می خواهید ما را حذف کنید؟


مجتبی پیرعباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اعلام انجمن بسکتبال مبنی بر سقوط تیم خانه بسکتبال خوزستان به لیگ دسته اول، اظهار داشت: به نظر من طرح این مسائل بیشتر از 10 تیم اخیر به شوخی شبیه است. سال‌ها نمی‌توانید تیمی را در بسکتبال پیدا کنید که به درجه اول رسیده است. من در حال حاضر اطلاعات موثقی در مورد اینکه چند تیم در لیگ برتر شرکت نمی کنند، دارم، پس چگونه می توان با این شرایط از شر یک تیم خلاص شد؟ متاسفانه دوستانی در انجمن بسکتبال که خوزستانی هم هستند به این مسائل می پردازند و خوشحال می شوند که مطرح کنند.

رئیس شورای بسکتبال سد خوزستان گفت: کدام تیم بسکتبالی را در ایران می بینید که در لیگ برتر انگلیس تیم داشته باشد؟ ما این بازیکنان را بدون حمایت وارد لیگ برتر کردیم و هدفمان این بود که جوانان تجربه کسب کنند. ما حتی تاکید کردیم که برد یا باخت مهم نیست زیرا ما به دنبال یک شغل ضروری و چشم انداز بلند مدت خود هستیم.

بیر عباسی در پاسخ به این سوال که آیا در این مورد با رئیس فدراسیون صحبت کرده اید یا خیر، گفت: در مدت دو ماهی که ریاست فدراسیون را برعهده داشت، دو شب پیش برای اولین بار صحبت کردم اما فایده ای نداشت و فکر نمی کنم نظر شخصی ایشان باشد. این است که تیم ما باید به دسته اول سقوط کند اما دیگران این تصمیم را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: چطور اعلام کردند که تیم ما به لیگ دسته اول سقوط کرده است، آیا برای مشخص شدن عملکرد فنی با همه تیم ها بازی کردیم؟ چطور به این نتیجه رسیدند که صنایع اکسون، لایتنینگ دیفنس یا صنایع هرمزگان قویتر از ما هستند؟ به نظر من این تصمیمات فردی و برای جلب رضایت یک فرد خاص است. آیا ما اشتباه کردیم که از یک جوان خوزستانی حمایت کردیم؟ اگر این تصمیمات هدفمند و برنامه ریزی شده نیستند، پس چه؟ چرا به دنبال حذف بسکتبال خوزستان هستید؟ ما چراغ های بسکتبال را در این شهرستان روشن کرده ایم. در مجموع جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون یا باید مسئولیت این موضوع را بپذیرد یا ما را توجیه فنی کند.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید