واکنش عراق به انهدام پایگاه های تروریست ها در اربیل توسط سپاه پاسداران



وزارت امور خارجه عراق به اقدام ایران برای انهدام پایگاه ها و پایگاه های تروریست ها در اقلیم کردستان واکنش نشان داد.

و وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای به نقل از خبرگزاری رسمی عراق اعلام کرد: «دولت عراق حمله ایران به برخی پایگاه‌ها در منطقه سیدکان اربیل در اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کند».

در این بیانیه بر لزوم استفاده نکردن از خاک عراق برای تهدید امنیت کشورهای همسایه تاکید شده است.

وزارت خارجه عراق همچنین بر اهمیت گفت وگو و تداوم آن برای مقابله با چالش ها به ویژه چالش های امنیتی، حفظ حاکمیت عراق و ارتقای امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی، تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات ضد امنیتی اعزام شدند. و عملیات خرابکارانه در کشورمان نیز با اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، یک تیم تروریستی مسلح در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه و تمامی عناصر این تروریست متشکل از 5 نفر قرار گرفتند. این تیم در بانه دستگیر شد.

از این رو پس از اعتراف اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، پایگاه ها و مقرهای تروریست ها مستقر در منطقه شمال عراق توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) هدف قرار گرفت و منهدم شد. از سپاه پاسداران ایران صبح امروز.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید