دیدار مدیران جدید تلویزیون در نمایشگاه کتاب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه سیما محسن برهمن معاون سیما روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در اولین نشست با مدیران شبکه های سیما با اشاره به قوام این نشست و برپایی نمایشگاه بین بین المللی این کتاب به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور، بر آغاز عملیات مشترک رسانه ای شبکه های تلویزیونی برای بازنمایی این موضوع مهم تاکید کرد.

معاون سیما گفت: آغاز هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی است تا شبکه ها و برنامه سازان علاقه خاصی به تهیه برنامه هایی برای ارائه کتاب های فاخر و تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشگران کشور داشته باشند و این روند باید ادامه یابد. . در طول سال.

برهمن و در پایان تاکید کرد: شبکه های سیما قابلیت نمایش بین بین المللی از کتاب هایی استفاده کنید که یک مقصد فرهنگی عالی هستند.

وحید جلیلی معاون رسانه ملی گفت: تمامی ماموریت های دانشگاهی … آسایشگاه و یک رسانه ملی، در تخت نمایشگاهی کتاب قابل پیگیری است.

برگزاری نمایشگاه بین بین المللی وی این کتاب را کنفرانس بزرگی توصیف کرد که در آن سه حزب، مردم، نخبگان و نظام گرد هم می آیند تلاقی دو رودخانه انجام می دهند.

نایب رئیس سازمان صدا و سیما بین نمایشگاه بین المللی وی این کتاب را در شرایط فشار حداکثری و تحریم های سرکوبگرانه غرب علیه ایران، حضور پرشور مردم در این مکان و شکوفایی فرهنگ کشورمان، نمایشی غرور آفرین از حماسه فرهنگی عنوان کرد.

جلیلی جلیلی با اشاره به فضای شادی و هیجان در نمایشگاه کتاب گفت: شکوه این نمایشگاه زنده و زنده است. بالنده بودن بازار اندیشه، علم و هنر ایرانی هم در تولید و هم در مصرف به نمایش می گذارد.

معاونت صدا و سیما در جلسه فوق استثنایی قائم مقام سیما که در نمایشگاه کتاب تهران در مصلی برگزار شد، گفت: رسانه ملی وظیفه دارد این اشتیاق و حضور را برای کشور در عرصه های فرهنگی به بهترین نحو به تصویر بکشد و از همه توان خود استفاده کند. نباید محدود به هفته کتاب و مطالعه است.

وی نمایشگاه کتاب را فرصتی بی نظیر برای همکاران عنوان کرد رسانه ها یاد گرفتند این امکان را برای ارتباط با نخبگان به منظور کسب راهنمایی و مشاوره با صاحبان قلم، عقل و تعهد در موضوعات مختلف و تولید محتوا فراهم می کند.

قائم مقام سازمان صدا و سیما با تشریح اینکه نظام در این صحنه فرهنگی برای جمهوری مردمی و جریان نخبگان فکری تلاش می کند، افزود: وظیفه داریم با ابتکار و نوآوری به رسانه ها اطلاع رسانی کنیم. عزم و بازنمایی کافی از تلاش های همکاران از قبیل حماسه های فرهنگی و جریان های فکری مستمر نخبگان و روشنفکران.

وحید جلیلی معاون سازمان صدا و سیما در پایان این نشست گفت: برهمن معاون و مدیران شبکه موسسه از غرفه های نمایشگاه کتاب بازدید و با فعالان حوزه نشر گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید