افشای یک امکان جدید در Bluebank


Bluebox، فضای بهتری برای صرفه جویی در هزینه

Blobox یک سرویس جدید Blobank است که به کاربران این امکان را می دهد تا با ایجاد یک یا چند صندوق، دریافتی خود را در کمترین زمان مدیریت کنند. این قابلیت در نسخه جدید Bluebank که به تازگی منتشر شده در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، ویژگی جدید بانک جدید که به عنوان صندوق نگهداری پول عمل می کند، فاش شد. کاربران می توانند به تعداد مورد نیاز وجوه ایجاد کنند، مبلغ مورد نیاز را از حساب Bluebank خود وارد کنند و مطمئن باشند که مبلغ موجود در جعبه در حین تراکنش ها ثابت می ماند، حتی اگر موجودی آنها کافی نباشد. جالب اینجاست که این صندوق ها فقط از حساب های بانک آبی کاربران قابل شارژ هستند، افراد دیگر از حساب های دیگر یا بانک های دیگر نمی توانند باکس ها را شارژ کنند. همچنین برای برداشت موجودی از صندوق آبی با استفاده از منوی برداشت، کل موجودی یا بخشی از آن تنها به حساب اصلی بانک آبی قابل انتقال است. این فرآیند به صورت آنی و بدون کارمزد انجام می شود. نکته دیگر در مورد این سرویس این است که در صورت بسته شدن صندوق، موجودی آن به حساب بانک آبی کاربر برگردانده می شود. لازم به ذکر است که سینه ها حتی بدون موجودی تا زمانی که کاربر سینه را حذف نکند ثابت می ماند. لازم به ذکر است که از آنجایی که موجودی Bluebox جزء موجودی حساب کاربران است، سودی برابر با حساب اصلی دریافت می کند. مزیت داشتن چنین فضای مجزایی ذخیره مازاد، حق بیمه، پس انداز و … است که از هزینه های روزانه جدا شده و احتمال هزینه های اشتباه را کاهش می دهد.

برای فعال سازی این سرویس جدید ابتدا از به روز بودن اپلیکیشن Bluebank مطمئن شوید سپس از داشبورد وارد منوی کاشی شده و کاشی مورد نظر خود را بسازید. اگر کاربر همچنان منوی مورد نظر خود را در اپلیکیشن خود ندارد کافی است یک روز صبر کند. این سرویس برای همه کاربران فعال است.

برای راه اندازی بلوباکس نیازی به پرداخت هیچ کارمزد یا پورسانتی ندارید و بدیهی است که تنها شرط اولیه داشتن یک حساب بلوبانک فعال است. شما می توانید تا 10 صندوق با یک حساب بانک آبی ایجاد کنید و حساب خود را در 10 صندوق مختلف مدیریت کنید.

بلوبانک یک بانک جدید ایرانی وابسته به بانک سامان است که از اواخر سال 1388 فعالیت خود را با هدف تامین نیازهای بانکی شهروندان به ویژه جوانان آغاز کرد. این بانک جدید با ارائه خدمات کاملاً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد. بلوبانک که از ابتدا با استقبال خوبی روبرو شده و با بیش از یک میلیون کاربر از سراسر ایران، سعی دارد با خدمات جدید خود پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید