برنامه جشن نما در رادیو نام – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «جشن» برنامه ای است که شاهنامه خوانی، نقالی و خوانندگی را در هم آمیخته است. ارائه می دهد فیلم کوتاه بر اساس شاهنامه حکیم توس. این شگفت انگیز است تشریفات گنجانده شده است بخش هایی مانند «رونمایی ناورنامهدر گفت و گو با جلال خلیقی عضو مطلق هیئت مدیره امن و فرانسوی بنیاد فردوسی با صدای محسن بهرامی «سورپرایز سلام شاهنامه » در گفتگو با عبدالمهدی من نمی توانم صبر کنمشاه نامه محقق و مدیر بخش فرهنگ کمیته یونسکو ایران است.

همچنین خواندن نسخه آموزشی و نمایشی شاهنامه فردوسی در دو بخش مقدمه، داستان فردوسی، داستان‌های دوران پیش از تاریخ و گفتگو با یاسر موحد فرد، دبیرکل بنیاد فردوسی و مدیر اجرایی موسسه فردوسی. التماس کردنپخش برنامه رادیوییخالص اسب» به بازنویسی و کارگردانی ردا هاماتی و بازنمایی عباس بهمنش در نقش لوسیفر و ریدا هاماتی در نقش راوی و کیوان هاشمی در نقش ضحاک، «روایت آموزه‌های اخلاقی حکیم طوس» و نمایش کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در این برنامه با محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و برنامه های رادیویی و کاظم نظری مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن نما به تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری، اجرای ملیحه شعبانیان و پیمان شیخی، معاون تولید علی رضا بهروش و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تئاتر و تئاتر فردوسی به میزبانی تالار سنگلج. . تهران یکشنبه 4 اردیبهشت از ساعت 9 الی 11 از تماشاخانه سنهالج روی آنتن می رود و پذیرای علاقه مندان رادیو و عموم مردم است.

این برنامه در گروه فرهنگ و تاریخ رادیو نمایش تهیه و تولید شده است که به صورت زنده از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید