تماشای فیلم های پرویز پرستویی در شبکه نمایش – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در نظر دارد در این هفته به نقد و بررسی فیلم های پرویز پرستویی از ستارگان سینمای کشورمان بپردازد.

ساعت 13:00

فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایران از شنبه 15 تا 15 اردیبهشت از شبکه شاو پخش می شود: «قبرستان مشترک»، «خطا جایی نیست»، «لیتر» آه تو به خواهرم، «واحد کان واحد»، «غلام رضا»، «کفش پاشنه بلند ۲» و «خوش خیال» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت 19:00

منتخب فیلم های خانوادگی، کدام بخش درست شد 19:00 شبکه نمایش است، هفته آینده به ترتیب فیلم های «ادی عقاب آسمان» پخش می شود. هامجسمه موفقیت در پشت ریاضیات SH«بانوی نقاش»، «بادیگارد مورد علاقه من»، «مثل من متفاوت»، «معبد گراندین» و «وقتی شنبه است» مایل بیا اینجا.

ساعت 21:00

پرویز پرستویی هنرمند کشورمان در سال 1334 در روستا WL از روستاهای استان همدان از نظر فیزیکی آمد خانواده او در سه سالگی به تهران مهاجرت کردند و در نوجوانی در رشته تئاتر تحصیل کردند. فعالیت هنری خود را ببلعید 1348 او کار خود را با نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز بهزیستی اجتماعی آغاز کرد. در سال 1362 در اولین فیلم خود به نام دیار عاشقان بازی کرد و در اولین فیلم خود موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. فیلم های «شکار» با بازی خسرو شکیبایی، «آدم برفی»، «لیلا مائی» و … از خاطره انگیزترین آثار او هستند. اوج بازیگری پرستویی فیلم «آژانس شیشه ای» است. او برای بازی در فیلم بادیگارد از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

فیلم های منتخب این هنرمند که هفته آینده ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود، به ترتیب امروز هستند. بازی از شنبه 25 اردیبهشت تا جمعه 30 اردیبهشت ماه این فیلم ها عبارتند از: «عشق شیشه ای»، «مومیایی 3»، «شکار»، «آدم برفی»، «بادیگارد»، «مرد بد»، «آژانس شیشه ای».

ساعت 23:00

فیلم ها زمان 23 شبکه نمایش که جزو فیلم های پرفروش هستند شامل این فیلم می شود میزبان: «از اوج قله»، «هر چه که باشد»، «غیرقابل توقف»، «میان زمین و آسمان»، «در خانه خواهم بود»، «روز بازگشت» و «به سوی ستاره‌ها».

ساعت یک بامداد:

کلاسیک های منتخب این هفته نیز به ترتیب امروز نمایش داده می شوند: «توطئه خانوادگی» و «چه» مایل بیا، «مرد زانو زده»، «دنیا abo«ریفی فای»، «سه پدرخوانده» و «همشهری». پادشاه“ما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید