فیروزه: یکی از ریشه های تورم، رساندن نقدینگی به دست افراد خاص است.



عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می توانیم تورم را کاهش دهیم که چرخ تولید صادرات محور در کشور به شدت به حرکت درآید و در عین حال فرصت های شغلی نیز فراهم شود.

رحمت الله فیروزی بورآبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران، درباره راه های کنترل تورم در کشور گفت: آنچه امروز در جامعه شاهد آن هستیم، نگرانی مردم از وضعیت تورم و افزایش قیمت هاست و انتظار می رود دولت این موضوع را اتخاذ کند. بهره گیری از نظر کارشناسان اقتصادی در اسرع وقت.» ادامه مطلب برای کنترل تورم و تورم در دستور کار است.

وی افزود: یکی از راه های مهار تورم استفاده از سرمایه های داخلی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است. وقتی چرخه تولید در یک کشور قوی حرکت می کند، فرصت های شغلی با آن ایجاد می شود. با تولید کالاهای صادراتی می توان برای کشور درآمدزایی کرد که همگی در کاهش تورم موثر هستند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه سال هاست کشور دچار بیماری تورم شده است و ما نتوانسته ایم راهکار کارشناسی برای شکست آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ریشه‌های تورم روند نقدینگی برخی افراد است، از سوی دیگر در بحث اشتغال‌زایی عملکرد موفقی نداشته‌ایم، همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا این مشکل حل شود و روز به روز بیشتر می‌شود. فیروزی بورآبادی گفت: روز به روز جدی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید