20 درصد تخفیف کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، رضا برنگی، مدیر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این خصوص گفت: این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران برای ۱۰ محصول ۲۰ درصد تخفیف برای تمامی محصولات خود در نظر گرفت. . روز 12 اردیبهشت 1401. است.

وی افزود: در نمایشگاه مجازی بیش از 450 عنوان کتاب با تاریخ انتشار بعد از سال 1377 و موضوعات جدید سرگرمی و بازی های فکری کانون به همراه سی دی تا 10 خرداد 1401 به نمایش درآمد.

این محصولات به منظور دسترسی به تمامی مخاطبان و مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، در سایت های digikanoon.ir و shop.kpf.ir با 20 درصد تخفیف عرضه می شوند.

برنجی با اشاره به اینکه سفارشات با اطمینان از بهترین کیفیت و سلامت محصول طی سه تا هفت روز کاری به مقصد مشخص شده ارسال می شود، خاطرنشان کرد: توصیه ما به علاقه مندان برای خرید محصولات مرکز این است که در پایان روزهای کاری خرید خود را انجام دهند. از نمایشگاه مجازی.» تا زمانی که نتوانیم با اولویت‌ها کار کنیم و پروتکل‌های خاصی برای اجرای درخواست‌ها در یک بازه زمانی مشخص ثبت شده است، دور نشوید.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات و نظراتی که در دوره های گذشته از مردم دریافت کردیم، در نظر داریم در این فروش استثنایی تمامی سفارشات را در بسته بندی های جدید و پاکت های ویژه ارائه کنیم تا کیفیت محصولات حفظ شود.

برنجی در پایان گفت: آمادگی داریم 15 روز پس از پایان اردیبهشت ماه کاستی ها و نواقص احتمالی را به سریع ترین شکل جبران کنیم تا رضایت مخاطبان را افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید