تامین کننده اصلی آیفون تولید خود را به دلیل قرنطینه چینی کاهش داد


Pagatron، یکی از بزرگترین تامین کنندگان اپل و سازنده برخی از مدل های آیفون، اخیرا اعلام کرد که این شرکت تولید خود را در این سه ماهه کاهش می دهد زیرا عملیات مونتاژ در مقر خود در شانگهای به دلیل قرنطینه در سراسر شهر آغاز شد.

IMore نوشت که زنجیره تامین کننده اپل به دلیل قرنطینه ناشی از کووید-19 با مشکل جدیدی روبرو شده است زیرا Pagatron اعلام کرده است که تولید آیفون را به دلیل محدودیت های اعمال شده کاهش می دهد.

SCMP گزارش می دهد که شبکه زنجیره تامین اپل در چین به شدت آسیب دیده است زیرا Pagatron تولید خود را در کارخانه شانگهای کاهش داده است. قرنطینه سخت برای مقابله با شیوع کووید 19 اعمال شده و این قرنطینه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، پاگاترون قصد دارد تولید خود را در سه ماهه جاری کاهش دهد، اما جزئیاتی در مورد اندازه کاهش تولید ارائه نکرده است.

یکی از تحلیلگران خاطرنشان کرد که اقدامات قرنطینه و کاهش تولید در کارخانه پاگاترون شانگهای بر مدل های خاصی مانند آیفون SE جدید تأثیر می گذارد که بهترین آیفون برای افرادی است که به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند.

مقالات مرتبط:

Pagatron قبلاً مجبور شده است عملیات خود را به مدت یک ماه متوقف کند زیرا شانگهای به مدت هفت هفته تحت اقدامات قرنطینه شدید Covid-19 است.

اپل همچنان اختلالات زنجیره تامین را تحمل می کند و مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از نیمی از تامین کنندگان اپل در چین فعالیت می کنند. ویدئویی نگران‌کننده که در اوایل ماه مه منتشر شد، کارگران کارخانه را نشان داد که در اعتراض به اقدامات قرنطینه از کارخانه مک‌بوک در شانگهای فرار می‌کنند و گفته می‌شود که کارکنان نگران تشدید ریاضت‌ها و تست‌های مثبت شرکت‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید