لینک خارجی را به روشی جدید و سریع با لینک پرومکس بسازید


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک سازی یکی از مهم ترین مراحل در سئو سایت است. ربات های گوگل می توانند از طریق لینک ها به سایت شما دسترسی داشته باشند و به طور کلی رابطه قوی بین آنها و سئو وجود دارد. همانطور که احتمالا می دانید، لینک های هر سایت به دو دسته تقسیم می شوند: لینک های داخلی و لینک های خارجی. صفحه ای که بیشترین لینک های مفید را دارد نزد گوگل اعتبار بیشتری دارد و می تواند در موقعیت بهتری قرار گیرد.

چرا از Backlink استفاده کنیم؟

بک لینک پیوندی است که به دامنه دیگری یا یکی از صفحات فرود ما از سایت دیگری ارائه می شود. وقتی یک سایت به سایت شما لینک می دهد، در واقع اعتبار و رتبه صفحه را به سایت شما منتقل می کند. هر چه این سایت معتبرتر باشد و مخاطبان بیشتری داشته باشد، گوگل ارزش و اعتبار بیشتری برای آن قائل می شود و در نتیجه اعتبار سایت شما بیشتر می شود.

برای لحظه ای تصور کنید که به یک قلمرو ارل مبتنی بر کارمیک تبدیل شده اید. آنچه به ذهن می رسد این است که فرد احتمالاً معتبر و متخصص است و دلیل این رفتار تجربه شخصی شخصی است که به او داده است.

در گوگل و سایت هایی که بسیار مورد توجه گوگل هستند همین اتفاق می افتد، اگر به سایت دیگری از سایت خود لینک داده و به سایت خود ارسال کنند، به نظر می رسد گوگل به سایت مورد نظر اعتماد کرده و به آن اعتبار می دهد که می تواند رتبه کلمات کلیدی را در گوگل بهبود بخشد. .

چگونه می توانید بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنید؟

در حدود 10 سال گذشته، دریافت بک لینک های عظیم از سایت های محبوب یکی از راه های رسیدن به رتبه های بالای رتبه بوده است. اما رفته رفته با آپدیت های گوگل و الگوریتم های متفاوتی که ارائه می دهد، این روش دیگر مانند گذشته نیست و عوامل مختلفی برای دستیابی به بالاترین رتبه ها وجود دارد که رضایت مخاطبان و رفتار طبیعی همگی مشترک است.

گرفتن بک لینک از سایت های محبوب یکی از تکنیک های لینک دهی خارجی است که برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو ایجاد می شود. اما از آنجایی که ناشران معمولا این نوع لینک ها را در قسمت های مختلف سایت مانند هدر، فوتر، سایدبار و … کنار هم قرار می دهند، احتمال شک و تردید در مورد گوگل وجود دارد و علاوه بر این، مخاطب از قبل با این نوع بک لینک ها آشنا شده و کلیک می کند. نرخ عبور در این بک لینک ها یک پایین وجود دارد.

بنابراین این سوال پیش می آید که از چه راهکاری می توان استفاده کرد که ریسک کمتری داشته باشد و بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد؟ در زیر روش جایگزینی را که می توانید استفاده کنید به شما می گوییم.

لینک پرومیکس. یک بک لینک ارزشمند به مهمترین مطالب در گوگل

در حال حاضر، شما با بک لینک ها و نحوه کار آنها آشنا شده اید. اکنون زمان آن رسیده است که نوعی از بک لینک را به شما معرفی کنیم که علاوه بر افزایش اعتبار، به افزایش بازدید سایت شما کمک می کند و سرعت آن بسیار بیشتر از بک لینک های معمولی است.

Linkpromax یک سرویس جدید از Tribune است که عملکردی مشابه Backlink دارد. اما به جای اینکه داخل هدر، پاورقی، نوار کناری یا موقعیت های بی اهمیت باشد، در بالای محتوای رسانه قرار می گیرد. با این سرویس یک لینک خارجی در یکی از مطالب مرتبط با رشته و رتبه خود در صفحه نتایج دریافت خواهید کرد.

این روش پیوند جدید می تواند کاربر را تشویق کند تا روی کلمه کلیدی که در ذهن دارید کلیک کند و اعتبار زیادی را به همراه دارد. همچنین به دلیل این قدرت، روند بهینه سازی رتبه سایت شما سریعتر می شود و زودتر به رتبه دلخواه خود خواهید رسید. برای رسیدن به بالای رتبه بندی ها، کافی است به وب سایت تریبون مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید