خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، نماهنگ «چهره نقاش» به نویسندگی، کارگردانی، ایده پردازی و تهیه کنندگی رامین حسین پور و با شعر مولانا با تقدیر از بهترین نماهنگ راک از «مونیخ مونیخ» ظاهر می شود. جوایز موزیک ویدیو» و بهترین فیلم یک آهنگساز برنده جوایز موسیقی اروپا شد.

جوایز موزیک ویدیو مونیخ در اسلواکی از 24 آوریل تا 24 می (15 آوریل تا 15 می) و جوایز موسیقی اروپا از 11 تا 24 می (28 آوریل تا 15 می) در اسلواکی برگزار شد.

جوایز موسیقی اروپا همه ژانرهای مرتبط با موزیک ویدیوها از جمله موسیقی، ویدئو آرت، کارگردانی و غیره را پوشش می دهد. در این رویداد بین المللی، هیئت داوران متشکل از نوازندگان، فیلمسازان و کارگردانان پیشکسوت خواهند بود. اسامی برندگان هر بخش نیز طی یک ماه آینده مشخص و منتشر خواهد شد. جایزه اصلی (جایزه) به صورت حضوری در پایان سال اهدا خواهد شد.

همچنین جوایز موزیک ویدیو مونیخ هر دو ماه یکبار برگزار می شود که آثار توسط هیئت داوران ارزیابی شده و برندگان دیپلم افتخار و جام قهرمانی در نظر گرفته می شوند. نشست حضوری نیز در پایان سال برگزار می شود.

پورتر در بیش از 30 جشنواره بین المللی شرکت کرده و با آثار دیگری که در 25 جشنواره به فینال رسیده اند رقابت کرده است.

این ویدیو آرت جوایزی از جمله بهترین موزیک ویدیو در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل ونکوور کانادا، بهترین هنرمند انفرادی در جشنواره بین‌المللی موزیک ویدیو زیرزمینی پاریس، بهترین جلوه‌های روایت و جوایز حرکت ویژه چاوز را دریافت کرده است. آنها به بخش پایانی جوایز بهترین موزیک ویدیو در لندن، انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در جشنواره بین المللی هنر مسکو، جایزه بهترین موزیک ویدیو، و جایزه مستند، نویسنده و کارگردان در جوایز موزیک ویدیو ایتالیایی رم، ایتالیا راه یافتند.

آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نواختن گیتار الکتریک رامین حسین پور در سال 1400 با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد.

رامین حسین پور فارغ التحصیل رشته معماری، موسیقی و سینما است که در عرصه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده شناخته شده است. او همچنین در صنعت سینما به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و هنرمند مفهومی فعالیت می کند. این هنرمند در سال 1994 با ترکیب معماری، موسیقی و سینما دو اثر “غارت” و “شور” را تولید کرد که در جشنواره های بین المللی به پایان رسید.

از دیگر عوامل ویدیوآرت «چهره نقاش» می توان به: مدیر هنری: محمد نظری، مدیر پست پروداکشن: احسان واثقی، تیریدی هنرمند: حاج شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، هیلی شات: امید احمدزاده و رسول کیانپور، هنرمند اشاره کرد. : محمد حسامیان. بازیگران: فاضل مصل نژاد و داود اسدالله.

دیدگاهتان را بنویسید