رئیس فدراسیون کشتی: بودجه ورزش باید 5 برابر شود


رئیس فدراسیون کشتی: بودجه ورزش باید 5 برابر شود

علیرضا دبیر گفت: حدود 70 درصد هزینه های ارزی فدراسیون های ورزشی و ورزش به طور مستقیم با اقتصاد مرتبط است.

علی رضا دابر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای فراکسیون اصلی مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس قدردانی می کنم. کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان.» نتایج تیم های ما در این رشته زنده ما و همه فدراسیون های ورزشی مان حدود 70 درصد هزینه هایمان را ارزی داریم. در واقع افزایش 15 تا 20 درصدی بودجه ورزش جوابگوی نیاز ما نیست و این بودجه حداقل پنج برابر نیاز دارد.

نشست نمایندگان فراکسیون رهبری مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و بیش از 20 نفر از اعضای این کمیته از جمله قاضی زاده الهاشمی نماینده مجلس برگزار شد. مردم سرخس و فریمان وکیل مدافع. از مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از نمایندگان این وزارتخانه به عنوان نماینده فدراسیون های ورزشی در جمع علیرضا دبیر حضور یافتند.

وی گفت: هزینه کردن برای ورزش هزینه نیست، سرمایه گذاری است. این عزیزان نزدیک به 300 مدال جهانی و المپیک را برای ورزش کشور به ارمغان آورده اند. کشتی نگین ورزش ایران است و هر چه به این ورزش نگاه کنیم نتایج آن را در مسابقات المپیک، جهانی و بین المللی می بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید