پس از Luna و UST‌، قیمت سکه DEI Stable در عرض چند ساعت کاهش یافت


لونا و UST با کاهش شدید قیمت ها، تیتر خبرها را به خود اختصاص داد و ظاهرا اکنون نوبت به استیبل کوین Deus Finance به نام DEI رسیده است. داده های موقعیت مکانی کن مارکت آنها نشان دادند که ارزش این ارزهای دیجیتال ظرف چند ساعت به شدت کاهش یافت.

با کاهش قیمت های Luna و UST، بازار ارزهای دیجیتال روزهای سختی را سپری کرد و موضوع قابل اعتماد بودن استیبل کوین بار دیگر مطرح شد. در برخی تحلیل ها قیمت کاهشی اعلام شده است لونا و UST جو بی اعتمادی را در بازارها ایجاد می کند ارز دیجیتال بر قیمت سایر ارزهای دیجیتال و حتی ارزش بیت کوین تأثیر گذاشته است.

داده های آماری اکنون نشان می دهد که یک ارز باثبات دیگر یعنی DEI در بازار کریپتوکارنسی طی چند ساعت کاهش یافت و حتی در ساعاتی به زیر 52 سنت رسید.

صفرهای DEI مسیر UST را ردیابی می کنند

افت قیمت Stable Quinn، مانند DEI، غیرمنتظره بود. در زمان نگارش این مقاله، این تیغه ها 68 سنت قیمت دارند و ارزش بازار آن در حدود 63 میلیون دلار است.

سکه های پایدار الگوریتمی دارای توانایی ذاتی برای متعادل نگه داشتن قیمت های خود هستند اسکناس آنها مانند دلار آمریکا هستند. الگوریتمی که معادله عرضه و تقاضا را بین خود StableQueen و Quinn دیگری که از آن پشتیبانی می کند نظارت می کند، به عنوان نوعی ستون فقرات عمل می کند.

بازپرداخت قیمت DEI

Deus تامین مالی از ملکه ثابت این شرکت از DEI پشتیبانی می کند، زیرساخت های مالی را فراهم می کند و دیروز اعلام کرد که تیم آنها در حال کار بر روی راه هایی برای ثابت نگه داشتن قیمت ها هستند. ارز دیجیتال دارن کار میکنن. آنها توییت کردند:

“تیم ما به طور شبانه روزی برای بازیابی قیمت های DEI کار می کند.” اقدامات و راه حل هایی برای ثبات طولانی مدت قیمت در حال توسعه هستند.

هفته گذشته چندین سرمایه‌گذار خزانه‌داری دارایی‌های خود را از دست دادند، Luna 99 درصد کاهش یافت، جزر و مد به DEI رسیده است، و باید دید که آیا می‌تواند ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید