آغاز پرداخت سود باقیمانده از سهام عدالت فردا


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سود مربوط به عملکرد 99 شرکت سرمایه گذاری سهامی در سال 99 است که در 20 اسفند سال گذشته به حساب حدود 43 میلیون نفر از سهامداران منصف واریز شده است که حدود 2 میلیون سهامدار به دلیل عدم واریز افشای شماره حساب های بانکی یا مشکلات، بانک ها مانند حساب های مسدود شده ای هستند که نمی توانند سود خود را دریافت کنند.

در همین رابطه محمود حسنلو معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه حساب در ارتباط با شبکه یک سیما گفت: از فردا اول خردادماه سود این افراد به حساب آنها واریز می شود. شب را اعلام کرد

معاون فناوری اطلاعات وزیر صمت گفت: برای کسانی که سهامی به ارزش اسمی 532 هزار تومان دارند حدود 575 هزار تومان و برای کسانی که یک میلیون و 80 هزار تومان سهام دارند از سود سود برد. سال 99 اجرا می کنند و اگر عملکرد قبلی را نداشته باشند، سود سهام آنها واریز می شود.

حسنلو همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر توزیع های متوفی گفت: با توجه به اینکه بعد از فوت هرکس شماره حساب افراد در سیستم بانکی بسته می شود و قابل واریز نیست، بنابراین طبق مذاکره با قوه قضائیه از سود متوفی کسر می شود. ” امیدواریم تا پایان شهریورماه سامانه توزیع ارث متوفی راه اندازی شود و سهام عدالت و سود متعلقه بین وراث تقسیم و واریز شود.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید