آیا لنزهای تماسی هوشمند می توانند جایگزین صفحه نمایش شوند؟


دانشمندان در تلاش برای ساخت گونه هستند لنزهای تماسی هوشمند مانند صفحه نمایشی است که اطلاعات را جلوی چشم نشان می دهد. این لنز قابلیت اندازه گیری نیز دارد گلوکز گریه کردن، گرفتن دیابتی افراد را بشناسید. این لنز تماسی هوشمند حاوی یک لنز «اسکلرالصلبیه یک عدسی بزرگ است که تا سفیدی چشم امتداد می یابد و دید کاربر را اصلاح می کند.این لنزها صفحه نمایش کوچکی نیز دارند. میکرو ال ای دی، سنسورهای هوشمند و باتری های جامد هستند.

تصور کنید که دارید سخنرانی می کنید، اما به جای اینکه به یادداشت های خود نگاه کنید، کلمات جلوی چشمان شما حرکت می کنند. این تنها یکی از ویژگی های بسیاری است که سازندگان لنزهای تماسی هوشمند در نظر گرفته اند.

«استیو سینکلر“صاحب شرکت”موجوهو این شرکت که بر روی ساخت لنزهای تماسی تمرکز دارد، در تلاش است تا لنز تماسی هوشمندی طراحی کند که شبیه نمایشگر برای کاربر باشد.

سینکلر می گوید: «ما در حال بهبود عملکرد این لنزها هستیم. ما سعی می کنیم آن را طوری طراحی کنیم که بتوانیم آن را در تمام طول روز تحت نظر داشته باشیم.

«ربکا روگاسمدرس اپتومتری دانشگاهکلمبیاوی گفت: از آنجایی که آنها لنزهای تماسی هوشمند هستند، می توانند فشار چشم را کنترل کنند. همچنین می تواند سطح گلوکز را در افراد مبتلا به دیابت اندازه گیری کند.

به دنبال لنزهایی باشید که می توانند نشانگرهای زیستی خاصی مانند مولکول های متصل به آنها را شناسایی کنند سرطان یا امتیاز دهی گلوکز اشک در چشم، برای تشخیص برخی از بیماری ها، در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید