امروز و فردا بدون محدودیت ثبت نام کنید



متقاضیان پشتیبانی می توانند امروز و فردا بدون محدودیت شماره شناسنامه ملی خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در طول زمان بندی ثبت نام بازماندگان کمک های نقدی، امروز 30 اردیبهشت و فردا یکم خردادماه، متقاضیان می توانند بدون توجه به آخرین شماره کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در پایان این دو روز در صورتی که هنوز افرادی برای ثبت نام باقی بمانند، باید منتظر اعلام سازمان هدف در زمان دیگری باشند.

باقیمانده یارانه ها طبق قانون بودجه 1401 ثبت می شود 17 اردیبهشت آغاز شد. با توجه به زمان اعلام شده از سوی سازمان هدفمندی امداد، مقرر شد در روزهای 27 و 28 اردیبهشت افرادی که آخرین شماره ملی آنها ثبت نام شده است و در روز دوم 9 و 30 اردیبهشت افرادی که آخرین شماره ملی آنها ثبت نام شده است. عجیب است.

ثبت نام برای پشتیبانی به گروه خاصی محدود نمی شود و هرکسی که این مزایا را دریافت نمی کند می تواند برای رسیدگی به درخواست خود اقدام کند.

متقاضیان برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود با کد #کد ملی * 43857 * 4 * تماس گرفته و سپس به آدرس اینترنتی مراجعه کنند. my.gov.ir برای یارانه اقدام کنید.

پس از تکمیل ثبت نام و بررسی های اولیه توسط سازمان بهره مندی هدف، فهرست برای بررسی نهایی و رفع طبقه بندی به وزارت رفاه اجتماعی ارائه می شود و در صورت نیاز متقاضی به دریافت حمایت، به لیست مشمولان حمایتی اضافه می شود. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید