اینستاگرام تغییرات جدیدی را در قسمت استوری در اختیار کاربران قرار داده است


اینستاگرام در سکوت خبری تغییرات جدیدی در قسمت استوری اعمال کرده است. به گزارش فون آرنا، رابط بخش استوری برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام اصلاح شده است تا چندین استوری از هر حساب با هم نمایش داده نشود.

اینستاگرام یکی از مهم ترین بسترهای اینترنتی است و اکثر کاربران از بخش استوری این شبکه اجتماعی استقبال کرده اند. محتوای ارسال شده توسط کاربر در بخش استوری پس از 24 ساعت دیگر در دسترس نخواهد بود. کاربران در حال حاضر می توانند تا 100 داستان را در یک زمان ارسال کنند.

این محدودیت احتمالاً تغییر نخواهد کرد، اما اکنون برخی از کاربران می‌گویند که وقتی از نوار استوری در بالای فید اصلی اینستاگرام وارد استوری می‌شوند، تعداد محدودی استوری برای هر کاربر مشاهده می‌کنند.

در حالت فعلی، کاربران می توانند تمام استوری های هر حساب را ببینند و روی سمت راست صفحه ضربه بزنند تا به استوری بعدی بروند. پس از تکمیل استوری های هر کاربر، داستان های کاربر دیگر نشان داده می شود. تغییر جدید را اعمال کنید، از هر اکانت فقط سه استوری خواهید دید و بعد از تماشای این سه استوری مستقیما وارد استوری های اکانت شخص دیگری می شوید.

مقالات مرتبط:

البته، همه داستان‌های هر حساب همچنان قابل مشاهده هستند. اما برای این کار باید روی یکی از گزینه ها کلیک کنید روی نمایش همه کلیک کنید.

سازندگان معمولاً تعداد زیادی استوری به صورت روزانه ارسال می‌کنند و مشاهده همه آن‌ها برای رسیدن به استوری بعدی حساب ممکن است زمان ببرد. در این زمینه، تغییر جدید اینستاگرام مفید به نظر می رسد.

در حال حاضر مشخص نیست که تغییر استوری جدید چه زمانی به طور گسترده در دسترس کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. ممکن است تعدادی تغییرات دیگر در بخش داستان تا زمانی که برای عموم منتشر شود، ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید