بیل گیتس مدل گوشی خود را اعلام کرد. تلفن همراه تاشو که محصول مایکروسافت نیست


بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس ردیت هنگام شرکت در جلسه «هر چیزی از من بپرس» اعلام کرد که از یک گوشی تاشو اندرویدی استفاده می‌کند، اما از محصول مایکروسافت استفاده نمی‌کند. پس گیتس صاحب چه گوشی هوشمندی است؟

در این جلسه، بالاخره بیل گیتس گوشی هوشمندی که از آن استفاده می کند را تایید کرد: گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3. البته استفاده مدیر عامل سابق مایکروسافت از یک گوشی اندرویدی تعجب آور نیست، زیرا او در گذشته چندین بار گفته است که صاحب یک گوشی اندرویدی است.

بررسی Galaxy Z Fold 3

چرا گوشی گلکسی زد فولد 3 بیل گیتس است؟

اول از همه، با توجه به همکاری نزدیک سامسونگ و مایکروسافت، استفاده گیتس از گوشی های کره ای منطقی است. اما یکی از ثروتمندترین افراد جهان دلیل داشتن این گوشی تاشو را اینگونه ذکر کرده است:

“من یک گوشی اندرویدی Galaxy Z Fold 3 دارم. دارم گوشی های مختلفی را امتحان می کنم.” “با این اندازه صفحه نمایش، می توانم یک لپ تاپ و یک گوشی خوب تهیه کنم.”

بیل گیتس پیش از این گفته بود که به جای آیفون اپل از گوشی های اندرویدی استفاده خواهد کرد، اما اکنون برای اولین بار مدل مشخصی را معرفی کرده است. مدیر عامل سابق مایکروسافت در مصاحبه ای در Clubhouse در سال 2021 به مقایسه اندروید با iOS اشاره کرد انعطاف پذیری بالاتر دارد.

در حالی که استفاده از اندروید به جای iOS ممکن است با توجه به همکاری نزدیک مایکروسافت و سامسونگ منطقی باشد، اما ردموندی ها یک گوشی اندرویدی را نیز در خط تولید خود دارند. مهمتر از همه، به معنای گوشی اندرویدی این شرکت است Surface Duo 2 از دو صفحه نمایش استفاده می کند.

اگرچه Surface Duo 2 در رتبه پایین تری از Galaxy Z Fold 3 قرار دارد، اما دارای صفحه نمایش داخلی بزرگی است که مشابه گوشی سامسونگ کار می کند. رویکرد گیتس نشان می دهد که حتی مدیر عامل سابق مایکروسافت به محصول ردموند اعتماد ندارد و محصول شرکت دیگری را ترجیح می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید