تغییر مدیر برنامه شبکه نسیم / جایگزین امیرعباس اشرف – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، با حکم سید محمدرضا خاشرو مدیر شبکه نسیم شاهزاده عباس اشرف به عنوان سرپرست برنامه شبکه نسیم سیما منصوب شد.

تداوم و تعمیق تلاش های خردمندانه و مبتکرانه برای ارتقای برنامه ها از نظر جذابیت، تنوع، نشاط و تأثیر بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین جذب بیشترین مخاطب و استقبال بیشتر از شبکه از مهمترین نکات ذکر شده در مدیر شبکه نسیم.

در این حکم از زحمات مهدی توکلی زاده در مدت تصدی مسئولیت تامین برنامه شبکه نسیم قدردانی شده است.

همچنین امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه رئیس جدید شبکه نسیم با حضور سید محمدرضا خسرو مدیر شبکه و جمعی از مدیران شبکه نسیم برگزار شد.

در این دیدار ضمن اهداء هدایا و سپر تقدیر، از خدمات و زحمات جناب آقای مهدی توکلی زاده توسط شاهزاده عباس اشرف به عنوان سرپرست برنامه شبکه نسیم تقدیر و مورد استقبال قرار گرفت.

امیرعباس اشرف دارای مدرک لیسانس برنامه نویسی تلویزیون از دانشگاه صدا و سیما و فوق لیسانس نمایش از دانشکده هنر و معماری است.

مدیریت تامین برنامه شبکه سیما، عضویت در هیئت مدیره فیلم و سریال سازمان، برنامه سازی در شبکه های تلویزیونی، مدیریت دفتر برنامه های طنز رادیویی ملی ایران، روابط عمومی شبکه نسیم، نمایش و دیده بان و همچنین مدیریت آموزشی و گروه های تدریس در دانشگاه از سوابق اجرایی و علمی وی.

دیدگاهتان را بنویسید