خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی فصل گذشته با قراردادی چهار ساله به تیم فوتبال پورتو پیوست و امسال دومین فصل حضور خود را در این تیم سپری می کند.

به دلیل درخشش طارمی در این دو فصل، بارها از توجه سایر تیم های اروپایی مانند Ath میلان، آرسنال و … به سراغ این مهاجم آمدند. با توجه به اینکه پورتو در میان فعال ترین تیم های بازار نقل و انتقالات اروپا قرار دارد، انتظار می رفت این مهاجم ایرانی تیم بزرگ تری از همین کانال باشد. منتقل کردن او هست.

بازیکنانی مانند الکس کش رفتنو “عیسی کرونا” وسرجیو در دو فصل اول پورتو را به مقصد منچستریونایتد، اسپانیا و اسپانیا ترک کرد aas رم ایتالیا شد. منتقل کردن یکی دیگر از باشگاه های موفق پورتو، انتقال “لوئیس .” دیازاو در زمستان در لیورپول بود و در آن شرکت کرد استعداد یاب سلام تیم های بزرگ اروپایی لیگ پرتغال و تیم پورتو را با ذره بین دنبال می کنند.

این در ترکیب با درخشش و توانایی طارمی در گلزنی و پاس دادن، امیدها را برای او برای حضور در لیگی بزرگتر از کشور پرتغال افزایش یافت. اما با اعلام این روزنامه،ابولاپرتغال در شماره امروز خود اعلام کرد که ترمی برای فصل 22-23 در پورتو می ماند و وارد سومین سال حضور خود در این تیم می شود. ابولا به دلیل اهمیت این خبر روی جلد آن منتشر شد.

آلترمی فردا و با بازی فینال مقابل او در این فصل فوتبال پرتغال کار کرد توندلا تمام کردن پورتو قهرمان لیگ پرتغال شد و طارمی او با 20 گل و 12 پاس گل بهترین بازیکن پورتو است موثرترین این بازیکن پرتغال شد. او می تواند آمار خود را در فینال جام حذفی بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید