رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در مشهد معرفی شد



مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مشهد مقدس با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، در این مراسم از خدمات چهار دهه خدمات قضایی حجت الاسلام علی اسماعیلی تجلیل شد و رضا شتی فدفان به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در مشهد مقدس معرفی شد. .

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا برخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم گفت: نیروهای مسلح ایران در خرمشهر حادثه ای دائمی انجام دادند و توانستند با ایجاد یک حادثه بزرگ در شهر خرمشهر با این اتفاق بی نظیر باشند. مدیریت آن انقلاب اسلامی. زیرا دشمنان هرگز به شکست فکر نمی کردند.

وی افزود: در عملیات دیوار سپیده، دنیا با تحریم ما چهره واقعی و حمایت خود را از دشمنان انقلاب نشان داد، اما با کمترین امکانات و تجهیزات دفاعی و نظامی توانستیم موفق شویم و گام های بلندی در دنیا برداریم. چون صدای انقلاب در جنوب لبنان و فلسطین است» و 33 روز جنگ را می شنویم و می بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین برخان تصریح کرد: نیروهای مسلح حامی دولت هستند و اگر می خواهیم جامعه ای داشته باشیم که در امنیت رشد کند باید مدرسه نیروهای مسلح داشته باشیم.

وی افزود: با وجود همه هجمه ها و تبلیغات دشمنان در مرزها، اکنون با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح در آرامش هستیم.

صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی وی در این مراسم گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکنون موفق شده از تاخیر در اداره خود جلوگیری کند.

وی افزود: دادگستری نظامی تنها سازمانی است که بر اساس ضوابط و مقررات به جرایم نیروهای مسلح رسیدگی می کند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی تصریح کرد: مدیران این سازمان در این مدت تعامل مثبتی با تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی استان داشته اند.

وی افزود: در موضوع هدفمندی یارانه ها، تلاش شبانه روزی و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح استانداری برای موفقیت این طرح انجام شد که این تلاش ها و خدمات قابل تقدیر است.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح به دلیل اهمیت نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بنا به دستور راهنما از جایگاه حساس و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتطامی ما کمترین جنایت را در بین نیروهای مسلح دنیا دارند و این به خاطر حضور فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری و حضور ایشان در جمع نیروهای مسلح است. وفادارترین رهبران مدرسه.”

وی افزود: برنامه های سازمان قضایی نیروهای مسلح و کلاس های آگاهی در این سازمان با هدف کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم در بین نیروهای نظامی و انتظامی است.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ آذریان فرمانده ناحیه شمال شرق نازاقا گفت: از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی از فرماندهان ارشد ارتش و افسران نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر می کنیم. حمایت قوه قضائیه، موفقیت های بی نظیر در نیروها». ما افراد مسلح را دیدیم.

وی با بیان اینکه معاونت حقوقی و قضایی از ویژگی های مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح است، گفت: ایران باید یکی از پاک ترین نیروهای نظامی باشد.

وی افزود: ایجاد منطقه تربه الحیدریه یکی از موثرترین راهکارها برای تامین رفاه اعضای نیروهای مسلح و همچنین عدم تاخیر در دادگاه بود.

حج اسلام و مسلمین علی اسماعیلی، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی وی در تکمیل این مراسم گفت: در طول خدمت خود در سازمان قضایی نیروهای مسلح بازدیدهای مرزی و تعاملاتی با نیروهای مسلح با قضات این سازمان داشتیم.

مهدی اخلاقی دادستان نظامی خراسان رضوی نیز گفت: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلیه از مدیران اولیه قوه قضائیه در نیروهای مسلح بوده و از بدو تاسیس این سازمان خدمات قضایی ارزنده ای ارائه می کنند.

رضا شتی فدفان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی پیش از این مستشار دادگاه تجدیدنظر نظامی خراسان رضوی در سمت های قضایی مانند رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان، دادستان نظامی سیستان و بلوچستان فعالیت داشته است. ، و دادستان نظامی. رئیس دادگاه نظامی چابهار.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید