وزیر کشور: سخنان امام خمینی (ره) در فضای مجازی منتشر شود



وزیر کشور گفت: هر جمله از سخنان امام خمینی (ره) حکمت قلبی است. این جملات و سخنرانی ها باید در فضای مجازی منتشر شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، احمد وحيدي امروز در ديدار اعضاي هيات علمي به مناسبت سالگرد رحلت امام، رحمت الله گفت: همه ما مديون امام خميني (ره) هستيم. نهضت امام خمینی (ره) تا کنون در زیر لوای مقام معظم رهبری ادامه دارد. وعده هایی که امام داده و امروز مقام معظم رهبری به آن عمل می کنند، فروپاشی استکبار غرب، محکومیت مردم و تحقق وعده ها بود.

وی افزود: امروز تمام معارف والای بشر در این حرکت عظیم نهفته است و تلاش دشمن برای مسکوت گذاشتن این موضوع نتیجه ای نداشته است.

واحدی تاکید کرد: نکته اینجاست که مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) هر سال با شکوهتر از سال گذشته برگزار شود. از آنجایی که امروز اربعین اوج ایمان شد، روز قدس و 22 بهمن روز مهمی شد. این روزها را نباید از دست بدهیم.

وی گفت: همه نهادهای علمی و فرهنگی و همه نهادها باید نقش خود را در این امر ایفا کنند. حکومت کلام امام حکمت در دل. این جملات و سخنرانی ها باید در فضای مجازی منتشر شود. در این مدت باید از کتاب های جدید رونمایی شود.

وزیر کشور گفت: نشر اندیشه های امام خمینی (ره) بسیار بسیار مهم است. در دانشگاه ها و مدارس نمی دانم چه برنامه ای داشتند، اما مراسم نباید محدود به مراسم روضه شود. باید برنامه مشخصی در دانشگاه ها و مدارس وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: صحبت دیگران درباره امام بسیار مهم است چرا که امام باید از دیگران بشنود. پرداختن به این موضوع اقلیت های مذهبی بسیار مهم است. از سوی دیگر صحبت از شخصیت های جدیدی است که هنوز درباره امام صحبتی نکرده اند.

وزیر کشور گفت: دشمن برای از بین بردن امام تلاش زیادی کرد اما نتوانست.

وی افزود: قرارگاه ویژه دفن امام خمینی رحمه الله برپا می شود تا چیزی روی زمین نماند. باید با زائران امام رضی الله عنه رفتار خوبی کرد و اسکان مناسب داد، یعنی اگر بخواهیم امام (رضی الله عنه) را خشنود کنیم، نباید از چیزی غافل شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید