«جهاد» کلید واژه آزادی همه ملت های تحت کنترل است


به گزارش خبرگزاری فارس از شهر همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد حماسه خرداد و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در فراز و نشیب تاریخ ایران اسلامی و مرزهای میهن اشغالی، تنها در چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، گذرنامه های طلایی از نور برای رسیدن به کربلا، مهر خون متعصبان شد و در سوم خرداد امضا شد. این روز را خاطره ملی ایثار، مقاومت و پیروزی نامیدند، زیرا در این روز جهانی ثابت شد که پایبندی به مبانی نظام صراط مستقیم ولایت فقیه است و گذر از این راه نیازمند تعهد است. به ریسمان خداوند متعال.

آزادسازی خرمشهر مظهر قدرت نامحدود یزیدیان بود که در عملیات کربلای 3 ظاهر شدند و با نماد یا علی بن ابیطالب علیه السلام به نام طهارت به مولای متقیان (علیه السلام) اقتدا کردند. اورشلیم و به طور معجزه آسایی آن را اشغال کرد. پس از 578 روز و 34 روز در روز سوم خرداد 1361، روز نبرد بیامان، به طور کامل از اشغال ارتش عراق خارج شد.

آری این شهر خونین بار دیگر به خرمشهر بازگشت و این پیروزی را پس از 40 سال به یاد داشته باشید و در چهل و چهارمین سالگرد پایداری انقلاب اسلامی همچنان چشمان خردمند مردم استان ایران میزبان شادی و سرور است. .

ما شهدای پردیس ولایت در سپاه انصار الحسین علیه السلام به حماسه آزادسازی خرمشهر، «کلام مبارک»، «وحدت شکرگزار» می بالیم. «کشفری»، «ترکمان»، «عیوزی» و «یونسی» در قوی ترین لشکر گردان 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله)، مسلم بن عقیل و تیپ 3 زرهی شهید قهرمان از استان همدان هستند.

آزادسازی خرمشهر امکان آزادی همه ملت های تحت سیطره ظلم و استکبار، امکان آزادی فلسطین و احتمال وجود ملت مظلومی را نشان داد، اما نیاز به جهاد داشت. رهبر معظم انقلاب فرمودند: خرمشهر را پیش رو داریم، البته نه در میدان جنگ، بلکه در میدانی که تخریب جنگی نیست اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.

گذار از عصر صنعتی به عصر دانش و اطلاعات برای حرکت به سمت سازمان های دانش بنیان ضروری است. حرکت برای همه نهادها لازم است و توجه همه مسئولان، مدیران و نخبگان عزیز را می طلبد.

از اهالی قلم و اصحاب رسانه و همه اندیشمندان دلسوز انتظار می رود که با عزم و اراده بیشتری برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند زیرا این اعلامیه فقط یک پیام نیست بلکه منشور چهل ساله دوم است. از انقلاب امروز امر جهاد به یکی از دستورات حکیمانه رهبر فرزانه ما تبدیل شده است و نخبگان و جوانان و مجاهدین نیز آن را بیان می کنند. جهاد تبیان چیز جدیدی نیست، بلکه حکایت راویانی است که همیشه راوی انقلاب بوده اند و روشنگری و به دور از تحریف در کاروان های راهیان نور.

در گرامیداشت چهارم خرداد روز دزفول «روز مقاومت و پایداری» که به راستی پایان پیروزی حق مطلق بر باطل مطلق پس از شهید «محمد جهان آرا» و تحصیل در مدرسه سلیمانی بود. التزام انقلابی به آرمان های نظام مقدس جمهوری، جمهوری اسلامی ایران را تجدید می کنیم و در رکاب حضرت ولی عصر (عج) در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با انعطاف بیشتری برای خدمت سربازی آماده می شویم. از همیشه

انتهای پیام/3140/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید