خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز سیمافیلم، وی پس از انتشار اخبار کذب برخی رسانه ها مبنی بر توقف ساخت سریال حضرت موسی (علیه السلام) با صدور بیانیه ای این خبر را تکذیب کرد. : حاتمکیا که یکی از پروژه های الف برای رسانه ملی است همچنان مراحل مختلف تولید را پشت سر می گذارد و هنوز متوقف نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: استاد ابراهیم حاتمکیا از یک سال و نیم پیش بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی علیه السلام» را آغاز کرد و تاکنون 30 قسمت از این سریال به طور کامل بازنویسی شده است، بیش از 60 قسمت. و قسمت های دیگر زیر نظر او بازنویسی شده و او در حال انجام این کار است.

همچنین از سال گذشته با راه اندازی 10 کارگاه بزرگ چوب و آهن و دوخت لباس های تاریخی و 4 اکسسوری صحنه در دست ساخت و آماده سازی بوده و این روند همچنان ادامه دارد. همزمان با این کار، طراحی سه بعدی تزیینات عظیم سریال انجام شد و با انتخاب سایت هایی مانند شهر دفاع مقدس و چندین نقطه دیگر در سراسر کشور، دکور در مراحل اولیه در حال ساخت است. . گروه جلوه های ویژه نیز مانند سایر گروه ها در حال برنامه ریزی برای انجام کارهایی برای این مجموعه است.

در تکمیل این اطلاعیه آمده است: گروه سازنده سریال «موسی علیه السلام» در کنار برنامه ریزی مستمر، تاکنون هزاران بازیگر و علاقه مند را برای بازی در این سریال تست کرده اند و از بین این افراد ، تعداد زیادی از بازیگران انتخاب هستند.

روابط عمومی سیمافیلم در پایان ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای حمایت از طرح های ملی فرهنگی و عدم به حاشیه راندن این پروژه ها تاکید کرد: سریال موسی (ع) مانند سریال سلمان فارسی یکی از مهم ترین رسانه های ملی است. پروژه هایی که ساخت آن چندین سال به طول انجامید، می کشد و اکنون این پروژه به همین سادگی متوقف نمی شود، حدود 200 نفر در بخش های مختلف پشت دوربین و کارگاه های مختلف شرایط را برای تولید سریال فراهم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید