دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز برگزار می شود



به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نقل از روابط عمومی شورای ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی، مهدی گدرزی رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه به همراه فرامرز رنگکیش رئیس هیئت، سیدهادی سید علیزاده دبیر شورا و راسلانی، مشاور حقوقی. هیئت رئیسه ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی با حضور در استانداری آذربایجان شرقی با محمد اسدالله مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به فعالیت های ورزش سه گانه گفت: با برگزاری مسابقات در سطح کشوری و فعالیت هیئت های هم استانی، شناخت ورزش سه گانه در بین خانواده ها افزایش یافته و فدراسیون سه گانه کشور از استان ها و هیئت های فعال حمایت می کند. ”

گدرزی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی، داوری، فعالیت و استعدادیابی در استانداری ها استاندارد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا است که کشور در آن صدرنشین شد.

گدرزی خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش همکاری ها در خصوص میزبانی و میزبانی آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین اردوی تیم ملی با حضور سرمربی پرتغالی باعث شکوه هرچه بیشتر این رویداد آسیایی می شود که نیاز به کمک جدی خوشبختانه با انتصاب برادر عزیز، دلسوز و فرهیخته جناب آقای اسدالله شاهد افزایش تعامل و همکاری خواهیم بود.

محمد اسدالله مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز با تایید آمادگی استان برای برگزاری مسابقات آسیایی گفت: تجارب ارزنده استان آذربایجان شرقی در برگزاری رویدادهای جهانی از جمله تور دوچرخه سواری امیدوارکننده، استان را آماده می کند. ورزشی است که امیدوارم با برنامه ریزی تخصصی و کارشناسی و با تعامل استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استانداری و فدراسیون ورزش های سه گانه در کشور میزبان خوبی در این مسابقات باشم. .

دیدگاهتان را بنویسید