راه اندازی پایگاه داده جامع علوم زمین



یک پایگاه داده جامع علوم زمین و معدن برای دسترسی سریع به اطلاعات برای افزایش بهره وری و کارایی فعالان بخش معدن در فرآیند اکتشاف ایجاد خواهد شد.

با توجه به دندان های ماسومین جلسه کارگروه پایگاه جامع علوم زمین و معدن وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگانی از معاونت معادن و فرآوری وزارت صمت و ایمدرو دبلیو. سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور.

در این جلسه سرویس ابرداده جهت پیوند به سامانه کاداستر سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و پایگاه ایمیدرو معرفی شد. طی جلسات آتی آیین نامه داخلی نحوه کار، استخراج اطلاعات و مستندسازی فعالان بخش خصوصی در حوزه اکتشاف و معدن را مشخص می کند تا این فعالیت ها اطلاعات سیستمی و اکتشافی مربوط به مراحل اخذ مجوز اکتشاف و کشف باشد. گواهی در پایگاه علوم زمین و معدن. فروشگاه.

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز موجب افزایش بهره وری و کارایی فعالان معدن در فرآیند اکتشاف می شود.

بانک اطلاعاتی جامع علوم زمین و معدن در وزارت صنعت، معدن و تجارت که داده های سه سامانه «ثبت معادن» (معاونت امور معادن و پردازش مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت)، «ملی» را یکپارچه و به اشتراک می گذارد. پایگاه علوم زمین» (کشور سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی) و سامانه وب «داده های سایت اکتشافی ایمیدرو» راه اندازی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید