«رمان یاران» اثر «جهان آرا» نقاش به همت حوزه هنری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، به همت جامعه هنرهای زیبای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح کارگاهی با عنوان «اصحاب» در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود. “روایت”. این کارگاه از اول خردادماه برگزار و تا سوم خرداد ادامه خواهد داشت.

در این کارگاه موضوع و محور شهید محمد جهان صداها او هست. هنرمندان در این مراسم حضور دارند کارگاه با رشادت و فداکاری این شهید والامقام در اشکال مختلف تصویر انجام می دهند. امید قدیری بختیار سمیمنوچهر الیا و محسن موسوی از نقاشان خوزستانی حاضر در این کارگاه هستند.

در این کارگاه، محمد حبیبی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی روایی فتح نیز به عنوان مدیر برگزاری حضور داشت. وی با بیان اینکه برای آشنایی نسل جوان با زبان هنر، شهدا و قهرمانان این سرزمین، چنین کارگاه هایی در سراسر ایران برگزار می شود، تاکید کرد: کارگاه هایی مانند رمان. کمک کنندگان اتفاقی که در سراسر ایران رخ خواهد داد، اما این بار سعی می کنیم از هنرمندان منطقه در کارگاه های خود استفاده کنیم. به عنوان مثال: در کارگاه امروز همه هنرمندان حاضر از خوزستان هستند.

شایان ذکر است این کارگاه در روز دوم خرداد ماه برگزار می شود در حیاط مصلی اعظم خرمشهر برگزار می شود و قرار است فردا همزمان با سوم خرداد مراسمی برگزار شود. کار فروشگاه آماده، بدون پوشش.

دیدگاهتان را بنویسید