شهادت فرزندان رشید در ایران باعث عقب نشینی مردم نخواهد شد



به گزارش گروه سیاسی ایرنا از مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی در آغاز درس خارج فقه با حضور سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که روز گذشته هدف حملات تروریستی پایتخت قرار گرفت، گفت: جناب مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهید گرانقدر و ملت شریف ایران تسلیت، عزت، تسلیت و تسلیت روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران. ایشان برای خانواده این شهید از خداوند متعال صبر و شکیبایی خواست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه جنایتکاران این تروریست ها مطمئن هستند ملت بزرگ ما با این حرکت های مذبوحانه و کور از اهداف والای اسلام و انقلاب عقب نمی مانند. ایران و ترورهای کوری که بخصوص در سالهای منافقین کوردل در تمام این سالها صورت گرفت و هنوز هم توسط استادان پشت صحنه رهبری می شود. به سوی اهداف بلند و ترسیم شده خود از دیدگاه اسلام و انقلاب و امام. خمینی سلام الله علیه زکات نخواهد داشت و نخواهد داشت.

و آیت الله آملی لاریجانی افزود: کشورهایی که فکر می کنند می توانند در مقابل حرکت نظام و مردم سد ایجاد کنند به ویژه سپاه پاسداران که به این گونه تحرکات جسورانه افتخار می کنند سخت در اشتباه هستند. و گرچه این حوادث قطعاً موجب نگرانی و تأسف همه دوستداران انقلاب خواهد شد، اما خللی در حرکت متعالی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید بر تشدید عزم دستگاه های امنیتی کشور خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مسئولان امنیتی تلاش مضاعف کنند چرا که برای حفظ امنیت در کشور و ممانعت از این حرکت های مضر تلاش کرده اند. دشمنان در خیال خود نمی توانند به امنیت این آب و خاک و نابودی صاحبان نفوذ در حرکت های انقلابی ملت طمع کنند.

آیت الله آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد: با تشدید تدابیر امنیتی و شناسایی و دستگیری عاملان این ترور ناجوانمردانه، چنین حوادث تلخی تکرار نشود و همه عوامل امنیتی و انتظامی کشور دست به دست هم دهند تا سد محکمی در مقابل این افراد ایجاد کنند. حرکات .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با تسلیت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: می داند. از خداوند منان برای همه همکاران و همسنگران این شهید و خانواده اش صبر و شکیبایی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را که چنین فرزندانی را در آغوش خود پرورش داده است، می خواهیم.

دیدگاهتان را بنویسید