مجله تایم از تیم کوک به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان در سال 2022 نام برد.


توسط Macromers، تیم کوکمدیر عامل اپل در لیست 100 فرد تأثیرگذار مجله تایم در سال 2022 قرار گرفت. تیم کوک موفق شد در رده «تیتان ها» (افراد با نفوذ و قدرتمند) جایگاهی را به دست آورد. مجله تایم هر سال این لیست را منتشر می کند تا با تأثیرگذارترین افراد مشهور، مدیران شرکت ها، بازیگران، موسیقی دانان و غیره در جهان آشنا شود.

این اولین بار نیست که نام تیم کوک در لیست مجله تایم قرار می گیرد. او سال گذشته نیز در فهرست تاثیرگذارترین افراد قرار داشت. در فهرست 2022، تیم کوک به دسته های مختلفی از جمله غول ها، هنرمندان، خالقان، رهبران، اسطوره ها و پیشگامان تعلق دارد.

پروفایل تیم کوک در مجله TIME لورن پاول جابز نوشته شده است. او می‌گوید که به‌عنوان مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان، تیم کوک فردی دلسوز و منظم است که کنترل زیادی بر کارش در اپل دارد. لورن پاول جابز می گوید از آنجایی که محصولات و سیاست های اپل تأثیر عمیقی بر جامعه دارند، شغل کوک به دانش فلسفی و همچنین دانش تجاری نیاز دارد و کوک کار خوبی را انجام می دهد.

مقالات مرتبط:

بیش از یک دهه از زمانی که تیم کوک به عنوان مدیرعامل اپل انتخاب شد، می گذرد و اکنون او نه تنها یکی از شناخته شده ترین مدیران اجرایی جهان است. در عوض، او به عنوان یک الگو در زمینه رهبری اخلاقی، تخیل فناوری، و بشردوستی شناخته می شود.

سیمو لیو، زوئی کراویتز، میشل تو، زندایا، آماندا سیفرید، اپرا وینفری، مری جی. بلیز و کنتا برانسون سایر افراد برجسته در فهرست افراد با نفوذ مجله تایم در سال 2022. لیست کامل را می توان در وب سایت تایم یافت.

دیدگاهتان را بنویسید