ممکن است رای دیدار پرسپولیس و تراکتور پس از پایان لیگ اعلام شود


ممکن است رای دیدار پرسپولیس و تراکتور پس از پایان لیگ اعلام شود

حسن زاده اعلام کرد که کمیته هنوز به جمع بندی لازم نرسیده و ممکن است رای گیری برای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بعد از هفته آخر لیگ اعلام شود.

ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره جعل در پرونده بازیکن خارجی باشگاه گل گهر سیرجان گفت: نماینده و وکیل باشگاه گل گهر اسامی را به ما گفته و باید جاعلان این پرونده را شناسایی کنیم. . خارج از باشگاه گل جوهر سیرجان از طریق مراجع قضایی محلی و فیفا اقدام کرده اند. پلیس فتا در سطح بین المللی پرونده کلاهبرداری را پیگیری می کند و طبق اسنادی که باشگاه گل جوهر در اختیار ما قرار داده است باید با فیفا نیز نامه نگاری کنیم.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی موضوع حضور اریک بانیاما در گل گهر، در سه دیدار مقابل استقلال، سپاهان و پکان رای به کاهش نتیجه 3 بر صفر این تیم داد. در پایان رای کمیسیون در بیانیه آمده است: ضمناً موضوع مربوط به شناسایی و تصمیم گیری جاعل و افراد ذیربط باز خواهد شد.

بر اساس ماده 61 آئین نامه این مهاجم گابنی، مهاجم گل گهر به دلیل جعل رکورد ملی، بازیکن غیرقانونی تلقی شد و طبق بند 2 همین ماده، سه دیداری که این بازیکن در آن حضور داشت، 3 بر صفر اعلام شد. به نفع مخالفان گل گهر.

رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار نیمه نهایی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: تاکنون داور مسابقه را به کمیته انضباطی اعلام کرده است اما ناظر بازی و چند نماینده پرسپولیس و تراکتور هنوز در جلسه انضباطی حاضر نشده اند. مسابقه و جلسه کمیته.” تا زمانی که راضی نباشیم نمی توانیم رای دهیم و ممکن است بعد از هفته آخر لیگ رای گیری انجام شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دقیقه 72 با تساوی بدون گل همراه بود اما به دلیل پرتاب سنگ و بطری توسط تماشاگران تراکتورسازی، تیم داوری تصمیم به ترک این دیدار در میانه راه گرفتند. نتیجه را مشخص کند. از بازی منضبط شود.

در روزهای گذشته اعضای دو باشگاه در مورد اتفاقات آن مسابقه صحبت کردند و هر کدام دیگری را مقصر این اتفاق دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید