واتس اپ به زودی به پشتیبانی از آیفون های دارای iOS 10 و iOS 11 پایان می دهد


به گزارش 9to5mac به نقل از WABetainfo، واتس اپ اکنون به کاربران آیفون دارای iOS 10 و iOS 11 هشدار می دهد که باید گوشی های خود را برای ادامه استفاده از پیام رسان ها پس از 24 اکتبر (3 نوامبر 1401) به روز کنند. در زیر توضیحات واتس اپ در این زمینه را بررسی می کنیم:

WhatsApp بعد از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ از iOS 10 و iOS 11 پشتیبانی نخواهد کرد. لطفاً به تنظیمات > عمومی بروید و برای دریافت آخرین نسخه iOS، روی Software Update ضربه بزنید.

شایان ذکر است که آیفون 5 و آیفون 5 سی از جمله دستگاه هایی هستند که هنوز از iOS 10 و iOS 11 استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، کاربران هر دو دستگاه از ماه اکتبر نمی توانند از واتس اپ استفاده کنند. افرادی که از آیفون 6، آیفون 5 اس یا آیفون 6 اس با iOS 12 استفاده می کنند، در حال حاضر نگران عدم پشتیبانی از واتس اپ نخواهند بود و این پیام رسان ها بر روی گوشی های این گروه از کاربران به کار خود ادامه خواهند داد.

واتس اپ در مرکز راهنمایی خود اعلام کرده است که کاربران آیفون برای ادامه استفاده از این پیام رسان باید به استفاده از iOS 12 یا جدیدتر ادامه دهند. ناگفته نماند که کاربران اندروید برای استفاده از واتس اپ باید حداقل از اندروید 4.1 یا بالاتر استفاده کنند.

مقالات مرتبط:

در حالی که واتس اپ بالاخره تصمیم گرفت از آیفون های قدیمی پشتیبانی نکند، تنها چند هفته تا WWDC 2022 باقی مانده است. در حالی که انتظار می رود اپل به طور رسمی iOS 16 را معرفی کند. شایعات می گویند که این سیستم عامل از iPhone 6S، iPhone 6S Plus و iPhone SE اصلی پشتیبانی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید