پیش بینی احتمال مرگ عروق کرونر با هوش مصنوعی


حرفه ای های مبتنی بر ابزار هوش مصنوعی به گونه ای طراحی شده است که بتواند با آن روبرو شود در زمان اولیه پیش بینی کنید که آیا بیماران مبتلا به بیماری حاد عروق کرونر قلب که در بیمارستان بستری هستند زنده خواهند ماند یا احتمال مرگ وجود دارد. این انتظار از دکترها به شناسایی سریعتر بیماران در معرض خطر کمک می کند.

برای توسعه این ابزار، دانشمندان از داده های بیوشیمیایی استفاده کردند نمونه های خون نرمال نزدیک گرفته می شود 30000 بیمار در بیمارستان در بیش از 150 بیمارستان در اسپانیا، ایالات متحده، هندوراس، بولیوی و آرژانتین برای استفاده از مارس 2020 تا فوریه 2022.

این الگوریتمی است که کد از اندازه گیری 12 ذره خون استفاده می کند که به طور معمول در طول بستری در بیمارستان جمع آوری می شود.

در نهایت، محققان دریافتند که این الگوریتم به طور دقیق بقا و مرگ بیماران در بیمارستان را تعیین می کند 9 روز پیش بروز هر یک از علائمی را که نشان می دهد بیمار در وضعیت جدی قرار دارد را پیش بینی می کند.

پیش بینی اولیه مرگ ناشی از کرونا با هوش مصنوعی

افراد در معرض خطر مرگ را شناسایی کنید ویروس کرونا این موضوع مهمی است و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون به پزشکان کمک می‌کنند تا بیمارانی را که در معرض خطر مرگ ناشی از عفونت شدید کروناویروس هستند شناسایی کنند. الگوریتم های طراحی شده برای این دستگاه هوشمند می تواند به پزشکان در شناخت بیماران کمک کند مراقبت شدید و به شدت مورد نیاز است.

این ابزار به ویژه در کشورهایی با اشتغال محدود و همچنین محدودیت های مراقبت های بهداشتی می تواند ارزشمند باشد. اگرچه کرونا این روزها از اوج خود عقب نشینی کرده است، اما کارشناسان در تلاش برای یافتن ابزارهایی برای کنترل آن هستند. سمت ظهور امواج جدید بیماری و جدید.

محققان می گویند این ابزارها باید به گونه ای طراحی شوند که استفاده از آنها آسان باشد و نیازهای عموم مردم را برآورده کند. در سراسر جهان حتی در کشورهایی با محدودیت های بالا.

گرفتن خون از تعداد زیادی از بیماران به این معنی است که تیم توسعه یک ابزار این می تواند داده ها را از افراد مبتلا به بیماری های ایمنی مختلف، از جمله افراد واکسینه شده، واکسینه نشده و افراد با ایمنی طبیعی و همچنین افراد جمع آوری کند. آلوده به ویروس به آرامی جمع آوری کنید. محققان همچنین چگونگی تاثیر زمان‌گیری نمونه‌گیری خون بر عملکرد دستگاه را بررسی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید