کمک به او یک بستر روانشناسی برای ایرانیان خارج از ایران


هنگامی که در کشوری غیر از کشور خود زندگی می کنید، علاوه بر چالش هایی مانند تحصیل و کار، با مشکلاتی مانند نوستالژی، آشنایی، مدیریت احساسات و هزینه ها، ازدواج و رابطه جنسی، اداره خانواده و تربیت فرزندان در محیط های خارجی مواجه می شوید. . برای حل این مشکلات به یک مشاور و روانشناس نیاز دارید. اگر به دلیل هزینه بالای مشاوره در خارج از کشور و عدم تکلم روانشناس هنوز نتوانسته اید این مشکلات را حل کنید. راه یاری اینجا برای کمک به شما.

چرا به مشاور فارسی زبان نیاز دارید؟

اگرچه پلتفرم های مشاوره روانشناسی به زبان انگلیسی مانند سایت کمک بهتر طراحی شده برای کمک به همه ملیت ها؛ اما بسیاری از ایرانیانی که در کشورهای مختلف زندگی می کنند دوست دارند با روانشناس به زبان مادری خود صحبت کنند.

علاوه بر این، حتی آگاه ترین روانشناسان خارجی نیز با مشکلات و فرهنگ ایرانیان آشنا نیستند و وضعیت ایرانیان را درک نمی کنند. کمک های او بهترین و متخصص ترین روانشناسان را گرد هم می آورد تا به شما در رفع این مشکلات کمک کنند. از طریق خدمات کمک او، می توانید در هر کجا که هستید و هر کجا که هستید با یک متخصص روانشناسی صحبت کنید.

مناطق مشاوره در پلت فرم کمک او

کمک‌های او در دسته‌های مختلفی ارائه می‌شود و می‌توانید روان‌شناسانی را بیابید که با توجه به نیاز شما متخصص هستند و به صورت آنلاین قرار ملاقات می‌گذارند. مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره افسردگی، استرس و اضطراب، دوستی و مشاوره عاطفی، مدیریت خشم، مشاوره کودک و نوجوان، خود مشاوره، مشاوره اعتیاد و مشاوره خانواده همه حوزه‌هایی هستند که در بستر کمکی او هستند.

به مشاوره زناشویی کمک کرد

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است و اجرای این تصمیم در خارج از کشور چالش های زیادی دارد. شما باید در مورد روابط قبل از ازدواج، رابطه جنسی، امور مالی، کنترل عاطفی، حل تعارض، مهارت های ارتباطی و تولید مثل فکر کنید و یاد بگیرید.

این نگرانی ها در جلسات مشاوره قبل از ازدواج مطرح شد. می توانید با خیال راحت در مورد هر یک از این مسائل با یک مشاور صحبت کنید. علاوه بر این، خانواده درمانگران و درمانگران زناشویی می توانند به شما در رفع مشکلات زناشویی کمک کنند.

هدایت دوستی و رابطه عاطفی با روانشناس

راه یاری

ممکن است قبل از ازدواج مدتی در یک رابطه دوستانه و عاشقانه بوده باشید. برای مدیریت این رابطه به مشاوره نیاز دارید. برخی از روابط ناسالم هستند و به شما آسیب می رسانند.

همچنین برای لذت بردن از یک رابطه عاشقانه موفق، باید سواد عاطفی و مهارت های ارتباطی را بدانید. در جلسات مشاوره با بهترین روانشناسان ایرانی می توانید از تمام ترس ها و چالش های یک رابطه عاشقانه صحبت کنید.

مشاوره افسردگی در جلسات مشاوره

افسردگی یکی از مشکلات جدی انسان امروزی است و این مشکل پس از شیوع بیماری عروق کرونر قلب بیشتر خود را نشان داده است. از سوی دیگر مهاجرت به کشور دیگر و مواجهه با چالش هایی مانند کسب درآمد، ارتباط با غیر بومی ها، دوستی با غیر بومی ها، تحصیل، یافتن خانه و هزینه های زندگی می تواند شما را مضطرب و افسرده کند.

فراموش نکنید که زندگی بدون نگرانی و اضطراب حق شماست. با کمک مشاوران متخصص افسردگی او می توانید با علائم فیزیکی اضطراب آشنا شوید و اختلال افسردگی را درمان کنید.

راهنمایی برای کودکان و نوجوانان

راه یاری

یکی از دغدغه های اصلی خانواده های مهاجر برخورد و تربیت صحیح فرزندانشان است. بسیاری از والدین ایرانی از مشکلات روحی و روانی فرزندان خود آگاه نیستند و نمی توانند به طور موثر با آنها برخورد کنند.

مشاوران کودکان به شما در تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی، پرش از خواب، اختلال کمبود توجه، عدم تمرکز و کمرویی و گوشه گیری کمک می کنند. همچنین می توانید روی کمک به رشد جسمی، ذهنی و جنسی نوجوان خود حساب کنید.

مزایای پلت فرم کمک او

پلتفرم کمک آن فقط یک گروه روانشناس متخصص نیست و در هر زمان و مکان به شما کمک می کند تا مشکلات و اختلالات روحی و روانی را حل کنید. با کمک آن می توانید در هر کشوری که زندگی می کنید با روانپزشک انتخابی خود تماس بگیرید و با او صحبت کنید.

نوع جلسه مشاوره را انتخاب کنید

اگر نمی خواهید تصویر و صدای خود را به مشاور نشان دهید و ناشناس بمانید، می توانید از قابلیت چت متنی استفاده کنید. نوع جلسه مشاوره به عهده شماست و هیچ اصراری بر تماس تلفنی یا تماس تصویری وجود ندارد. علاوه بر گفتگوی متنی امکان برگزاری جلسه مشاوره تلفنی و چت ویس نیز وجود دارد.

محتوای روانشناسی به روز را مطالعه کنید

تیم پشتیبانی آن از جدیدترین مواد روانشناختی برای کمک به شما به بهترین شکل ممکن استفاده می کند. می توانید قبل از رزرو مشاوره با روانشناس، این نکات را مطالعه کرده و از راهکارهای پیشنهادی استفاده کنید. خواندن مجله روانشناسی او به شما کمک می کند بهترین تصمیم را در مورد مشکل خود بگیرید.

ارائه خدمات مشاوره با قیمت مناسب

تیم پشتیبانی آن شرایط زندگی در خارج از کشور را مطالعه می کند و قیمت های مناسبی برای جلسات مشاوره دارد. علاوه بر این، بسته های تخفیف دار یکی دیگر از مزایای پلت فرم کمک آن است. می توانید از تخفیف های 5 دلاری، 10 دلاری و 20 دلاری استفاده کنید.

چگونه با مشاوران او قرار ملاقات می گذارید؟

پس از ثبت نام در سایت یاری وی (https://yariway.com/) باید اطلاعات خود را تکمیل کنید. تمامی جلسات مشاوره در پلت فرم کمک آن ثبت می شود. می‌توانید آرشیو جلسه و اطلاعات پرداخت جلسه را در نمایه خود مشاهده کنید.

پی پال به شما امکان پرداخت مطمئن هزینه های روانی را می دهد و می توانید در هر کجا که هستید از خدمات مشاوره استفاده کنید. شما نوع رابطه با مشاور را انتخاب می کنید. جلسه مشاوره شما می تواند شامل چت، تماس تلفنی و تماس تصویری باشد. هزینه هر یک از این جلسات به ازای هر دقیقه محاسبه می شود.

در نهایت که

حل اختلالات روحی و روانی و دریافت مشاوره در مورد مشکلات و ترس های زندگی چیزی نیست که بتوانید از آن فرار کنید. انسان ها در هر مرحله از زندگی به مشاور و روانشناس نیاز دارند و این نیاز در مهاجرت بیشتر خود را نشان می دهد. از طریق پلتفرم مشاوره روانشناسی او برای ایرانیان خارج از ایران، می توانید با مشاور زبان خود و هموطن خود صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید